Odszkodowanie NNW za skręconą kostkę w PZU SA

1. Data: 2005-06-06 11:01:21

Temat: Odszkodowanie NNW za skręconą kostkę w PZU SA
Od: "G" <...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wczoraj otrzymałem pismo z PZU SA o przyznaniu świadczenia za skręconą
kostkę. Problem w tym, że moi znajomi twierdzą, że dostałem zdecydowanie za
mało pieniędzy. Mianowicie otrzymałem 2% od sumy ubezpieczenia 25000 za
trwały uszczerbek na zdrowu ( 500 zł ). Większość znajomych twierdzi, że za
skręcenia kostki dostaje się 3%, jeden z kolegów mówił, ze rok temu dostał
900 zł. Dla wyjaśnienia dodam, że kostkę skręciłem w połowie stycznia. Gips
na nodze miałem ponad 2 tygodnie, w samym środku sesji egzaminacyjnej.
Następnie przez ponad miesiąc chodziłem na rehabilitacje. Po blisko 5
miesiącach od skręcenia, kostkę mam nadal spuchniętą (fakt, iż nie boli i
mogę normalnie chodzić).
Tak więc, czy Waszym zdaniem powinienem złożyć odwołanie? Czy jest
jakikolwiek sens odwoływać się? Jak wygląda procedura odwoławcza? Czy może
okazać się, że w wyniku odwołania i ponownego rozpatrzenia zostanie
przyznana kwota jeszcze mniejsza?
Aha.. i jeszcze jedno.. Na samym dole listu jest napisane: "Uprzejmie
informujem, że w przypadku nie wyrażenia zgody na powyższe ustalenia, można
w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia wystąpić za
pośrednictwem Sekcji Likwidacji Szkód NNW do Oddziału Okręgowego PZU S.A. w
Krakowie. Ewentualnych roszczeń można dochodziś na drodze postępowania
sądowego." Czy to znaczy, że moje odwołanie wiąże się z jakimś sądowym
postępowaniem? - w to nie chciałbym się zupełnie angażować.

Co myślicie na ten temat? Za wszelkie sugestie i informacje z góry
serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam
Grzegorz

2. Data: 2005-06-08 12:13:10

Temat: Re: Odszkodowanie NNW za skręconą kostkę w PZU SA
Od: "jp" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-06-10 12:04:17

Od: "Papa Smerf" <z...@c...kurwa.mac> szukaj wiadomości tego autora

> Co myślicie na ten temat? Za wszelkie sugestie i informacje z góry
> serdecznie dziękuję.
> Pozdrawiam
> Grzegorz

te sku****yny zawsze tak oszukują, profilaktycznie polecam się nie
ubezpieczać w PZU !!!
a tak swoja droga to nie wiem jest dla nich jakąś alternatywa?
rada: do sądu z nimi !!!

Woda mineralna a wzrok
Co należy stosować na antywągry ?
Poszukiwany Endocrine Journal 44;367-374,1997
Przeziebienie
Suchość