szukam perfum

1. Data: 2005-03-27 22:41:36

Temat: szukam perfum
Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swoje pytanie kieruje do pan :-)
Szukam jakiejs wody toaletowej o zapachu wanilii. Szukam czegos
niedrogiego.......prosze o jak najszybsza pomoc.
Dziekuje i pozdrawiam:-)

_______________________
Monika

1. Data: 2005-03-28 06:57:17

Temat: Re: szukam perfum
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Swoje pytanie kieruje do pan :-)
> Szukam jakiejs wody toaletowej o zapachu wanilii. Szukam czegos
> niedrogiego.......prosze o jak najszybsza pomoc.

Zdaje się Yves Rocher ma wodę toaletową o zapachu wanilii. Ja mam jeżynę i
uwielbiam ten zapach. Na ciele dość kiepsko się trzyma, ale na swetrze przez
kilka dni nawet czuć. Ta woda kosztuje niecałe 40 zł za 100 ml, więc można
sobie psikać i psikać i nie żałować. Ja mam swoją jeżynę od sylwestra,
wypachniam się nią dość obficie, i zużyłam dopiero 1/3 buteleczki.

Wesołej reszty Świąt,
Maja

1. Data: 2005-03-28 11:14:47

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sobie psikać i psikać i nie żałować. Ja mam swoją jeżynę od sylwestra,
> wypachniam się nią dość obficie, i zużyłam dopiero 1/3 buteleczki.

Dziekuje za odpowiedz moze jeszcze ktos cos zna????

--
_________________
Moniska

1. Data: 2005-03-28 11:21:27

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> Dziekuje za odpowiedz moze jeszcze ktos cos zna????

The Body Shop:

Teoretycznie w Polsce niedostępny, na allegro jest, u tej allegrowiczki
można zamówić co tylko chcesz.

JoP

1. Data: 2005-03-28 11:29:27

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Mar 2005 00:41:36 +0200, in pl.rec.uroda "Monika"
<m...@o...pl> wrote in <d27d2d$4vk$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Swoje pytanie kieruje do pan :-)
>Szukam jakiejs wody toaletowej o zapachu wanilii. Szukam czegos
>niedrogiego.......prosze o jak najszybsza pomoc.

raz na jakiś czas na Allegro pojawia się Vanilla Fields Coty, perfumy
pachnące jak zapach do ciasta. możesz też rozejrzeć się w mniej
uczęszczanych perfumeriach i drogeriach - a nuż się ostały?

amg

1. Data: 2005-03-28 11:38:37

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna M. Gidyńska napisał:

> raz na jakiś czas na Allegro pojawia się Vanilla Fields Coty, perfumy
> pachnące jak zapach do ciasta. możesz też rozejrzeć się w mniej
> uczęszczanych perfumeriach i drogeriach - a nuż się ostały?

Albo można pójść do apteki, kupić butelkę spirytusu skażonego, potem do
mydlarni albo sklepu z jakimiś orientalizmami i nabyć buteleczkę olejku
eterycznego -- zmieszać i po sprawie, perfumy absolutnie waniliowe,
najtańsze z możliwych i w dodatku świadomość, że żadna inna babka nie
pachnie tak samo.

A przy okazji pokłony dla Kruszyny za pomysł.

dusz. pachnąca obłedną gorzką pomarańczą, czyli olejkiem z Tesco (~4,5zł
za 10ml) ze spirytusem (~2,50 za 100ml)

Fortuna to niestała dziwka. | Ka Matu
/Konował/ | roli sze
Glen Cook "Czarna Kompania" | na wska

1. Data: 2005-03-28 12:03:55

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Mar 2005 13:38:37 +0200, in pl.rec.uroda duszołap
<g...@i...wytnij.pl> wrote in <d28qke$17n$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
>eterycznego -- zmieszać i po sprawie, perfumy absolutnie waniliowe,
>najtańsze z możliwych i w dodatku świadomość, że żadna inna babka nie

hmmmm. to jest plan. ale trzeba umieć określić pasujący zapach;)
chociaż ta gorzka pomarańcza... mówisz, że fajna?

amg z perfumami, co pachną jakimś spożywczym specyfikiem o ostrym
zapachu

1. Data: 2005-03-28 12:26:17

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" <g...@i...wytnij.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> eterycznego -- zmieszać i po sprawie, perfumy absolutnie waniliowe,
> najtańsze z możliwych i w dodatku świadomość, że żadna inna babka nie

Hmmmmmmmmm to jest niezly pomysl...dziekuje:-)
Jutro bede sie w to bawila bo dzisiaj sklepy pozamykane.....
Dam znac co z tego wyszlo.....
Pozdrawiam Duszolap'a

--
_________________
Moniska

1. Data: 2005-03-28 15:06:46

Od: oki <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest taka woda Orient Sharma - głównie wanilia i jest tania

1. Data: 2005-03-28 16:52:43

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap napisał(a):

> [...]
> eterycznego -- zmieszać i po sprawie, perfumy absolutnie waniliowe,
> najtańsze z możliwych i w dodatku świadomość, że żadna inna babka nie

hm... szczerze mówiąc, ja od dawna uzywam olejków eterycznych...
(ostatnio ylang ylang* i magnolia)- tyle, ze nie dodaje do nich
spirytusu (po co??), po prostu lekko zwilżam palec wskazujący, w ten
sposób nakładam za uszy, na szyję, na nadgastki ( jak jest ciepło, tj
chodzi się lekko ubranym, np w spódnicy - to jeszcze na zgięciu łokci i
kolan)

oczywiscie nakładamy bardzo skromnie :)

co do dostępności - po za "orientalnymi" sklepami - w każdej dobrze
zaopatrzonej aptece można coś znależć, po za tym firmy zajmujące się
produkcją olejków, często mają w swoim asortymencie mieszanki różnych
olejków, swego rodzaju kompozycje zapachowe :)

*ten olejek wyjątkowo działa na mojego TŻ :) w jaki sposób, to chyba
łatwo się domyślić :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Jaki krem odzywczy na noc?
[OT] a może nie- moda lata 70-te
witaminy
kosmetologia.net