szybkowar berghoff

1. Data: 2004-11-13 08:10:42

Temat: szybkowar berghoff
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Wiem, ze na grupie sporo było o szybkowarach, przeczytałam chyba wszystko co
znalazłam przez google.
Od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką takiego szybkowara (prezent
ślubny;-) i z chęcią juz dzis coś bym ugotowała, ale niestety, nie mam
instrukcji. To znaczy w ogole jest, ale angielska i niemiecka, postaram się
je rozszyfrować, ale nie wiem, czy znajdę tam np. odpowiedz do czego słuzy
zawór z czerwonymi kreskami a do czego ten z zielonymi i w ogole jak
odbierac sygnały dawane przez to urządzenie żeby gotowac bezpiecznie.
Jesli ktoś z Grupowiczów ma szybkowar berghoffa i zechce udzielic mi kilku
praktycznych wskazówek to będę wdzięczna.

pozdrawiam serdecznie
Basia

2. Data: 2004-11-14 08:03:47

Temat: Re: szybkowar berghoff
Od: "syso" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jesli ktoś z Grupowiczów ma szybkowar berghoffa i zechce udzielic mi kilku
> praktycznych wskazówek to będę wdzięczna.

Sprawdz skrzynke :-))

Pozdrawiam
Sylwia

3. Data: 2004-11-14 08:44:46

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syso" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Sprawdz skrzynke :-))

A na jaki adres coś mi wysłałaś?
Najlepiej by było na adres b...@o...pl

pozdrawiam serdecznie
Basia

4. Data: 2004-11-14 08:51:21

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syso" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Sprawdz skrzynke :-))

Juez nie korzystam z tego adresu, kompletnie zawalany jest spamem, ale przez
przeglądarkę zajrzałam i juz mam - właśnie się drukuje;-))

Bardzo, bardzo dziękuję!!!!!!!!!!!!!!

pozdrawiam serdecznie
Basia

5. Data: 2007-02-12 19:54:26

Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdz skrzynke :-))
>
> Pozdrawiam
> Sylwia

Czy ja też mogłabym prosić o pomoc w tej sprawie?Mam od dzisiaj szybkowar
7+3l ,ale instrukcja tylko w jęz.niemieckim.Boję się go używać bez dokładnych
informacji...
L.

6. Data: 2007-02-13 07:17:45

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Secretgarden" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Czy ja też mogłabym prosić o pomoc w tej sprawie?Mam od dzisiaj szybkowar
> 7+3l ,ale instrukcja tylko w jęz.niemieckim.Boję się go używać bez
> [...]

zadaj konkretne pytania, to wszystko się dowiesz, bo nie wiem co Cię
interesuje, na początku wdaje się trudne ale jak się przestrzega
podstawowych zasad to jest wszystko ok

Andrzej

7. Data: 2007-02-13 21:41:28

Od: "Secretgarden" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> zadaj konkretne pytania, to wszystko się dowiesz, bo nie wiem co Cię
> interesuje, na początku wdaje się trudne ale jak się przestrzega

Chodzi mi np.o czas gotowania poszczególnych potraw
S.

8. Data: 2007-02-14 12:51:52

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Secretgarden" <s...@t...pl> napisał w
wiadomości news:15ca.00000163.45d23087@newsgate.onet.pl...

> Chodzi mi np.o czas gotowania poszczególnych potraw
> S.

poszukaj na google, kiedyś podawałem czasy wielu potraw, ale to są
orientacyjne czasy, najlepiej samemu wypróbować

9. Data: 2007-02-14 12:54:34

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

leń z ciebie

http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/browse
_frm/thread/518dd372c3911fa0/f6ba94709d6f858d?lnk=gs
t&q=szybkowar+czas+gotowania&rnum=1#f6ba94709d6f858d

sernik na zimno
Paprykarz Szeciński
Robot kuchenny w 1-osobowym gospodarstwie
zupa z owocow morza (styl tajski)
Creme Brulle