[szycie-wykroje]- sukienki lub bluzki lata '60

1. Data: 2005-11-08 22:47:43

Temat: [szycie-wykroje]- sukienki lub bluzki lata '60
Od: "M J" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo rzadko sie odzywam bo i tez bardzo malo czasu ...
Ale pozdrawiam wszystkich serdecznie i cieplo... :)

Poszukuje wykroju na sukienke (najlepiej) w stylu lat 50-60-tych, czyli
szeroka spodnica z halka i gora w lodke bez rekawow albo z kruciutkim
rekawkiem. Moze byc i bluzka to sie ze spodnica jakos połaczy.
Sprawa robi sie pilna bo Sylwester niedlugo.

Aha, jesli ktoras/ys z Was mialaby namiary na solidna krawcowa z Warszawy to
bardzo prosze o kontakt do niej. Ja dla samej siebie nie podejmuje sie nic
uszyc a juz na pewno nie superkiecke.

Pozdrawiam goraco
Magdalena M.

2. Data: 2005-11-09 07:45:51

Temat: Re: [szycie-wykroje]- sukienki lub bluzki lata '60
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

a...@w...pl

To jest adres do bardzo dobrej krawcowej, mysle, ze i bez wykroju Ci
uszyje i mam nadzieje, ze sie nie obrazi za reklamowanie jej w necie ;)

Kot

3. Data: 2005-11-09 08:52:32

Od: "M&M" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za kontakt
M&M

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> To jest adres do bardzo dobrej krawcowej, mysle, ze i bez wykroju Ci
> uszyje i mam nadzieje, ze sie nie obrazi za reklamowanie jej w necie ;)

Moj zbiór Tatty Teddy
<szydełko> usztywnianie
Powitanko
proszę o pomoc!