Re: {szydelko]Material wtorny

Data: 2003-05-09 06:51:57
Temat: Re: {szydelko]Material wtorny
Od: Maciachowa <m...@w...pl>

Dnia 7 May 2003 14:04:57 +0200, h...@o...pl napisał(a):

>Witam Wszystkich!
>
>Tak sobie pomyślałam, że może przyda się komuś informacja o nietypowym
>materiale wtórnym - stare rajtuzy i pończochy. Zwykle się je wyrzuca po
>zużyciu, a można je pociąć spiralnie na paski.

hej hej, mam na swoim koncie robione z takich paskow rajtuzowych
kapcie domowe. Robilam na drutach prostokat- troche sciagaczem, a
troche samych prawych oczek. I to byly kapcie domowe. Zaleta jest ze
rajtuzowa nitka jest super mocna i sie nie przeciera na pietach po
paru miesiacach uzywania:-)))
No i oczywiscie na koniec trzeba to ufarbowac (ale nie gotowac !!!
:-) w jakims barwniku, bo wychodzi w paski - co para rajstop to inny
odcien.
A co do ciecia :-)
Ja nakladalam taka rajstope na butelke typu PET po coca coli i cielam
spiralnie, obracajac butelka. Szybko sie wtedy tnie :-)

Pozdrawiam
Maciachowa

--
Maciachowa