[szydelko] aniolki

1. Data: 2004-11-25 09:39:04

Temat: [szydelko] aniolki
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bijcie... :)

w faq jest link do

http://glinki.com/?l=dhyo6y

Sliczne aniolki, ale jakos obrazkow schematow jest dosc slaba. Czy ma
ktoras z was to w wyrazniejszej wersji, zeby po wydruku dalo sie
cokolwiek zobaczyc?

th.

1. Data: 2004-11-25 10:23:41

Temat: Re: [szydelko] aniolki
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam caly czas, ale wszelkie aniolki (nie plaskie, tylko wlasnie takie
,,stojace na sukience'')albo maja opis w niechrzescijanskich jezykach
albo tak male schematy, ze niewiele da sie zobaczyc. Jak wy je robicie?
Plisss, pomozcie...

th. (a w tym czasie zajme sie gwiazdkami)

1. Data: 2004-11-25 11:25:45

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Szukam caly czas, ale wszelkie aniolki (nie plaskie, tylko wlasnie takie
> ,,stojace na sukience'')albo maja opis w niechrzescijanskich jezykach
> albo tak male schematy, ze niewiele da sie zobaczyc. Jak wy je robicie?

Na oko :) Główkę półsłupkami, tułów- płąskie kółeczko, które się składa
na pół, sukienka tak, żeby nie wyszła za szeroka i już :)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-11-25 11:33:16

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Poszlo na priv.

Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2004-11-25 12:15:59

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:

> Na oko :) Główkę półsłupkami, tułów- płąskie kółeczko, które się składa
> na pół, sukienka tak, żeby nie wyszła za szeroka i już :)

W koncu zaczelam robic na oko. Tylko ze jest to moj pierwszy aniolek,
dlatego chcialam dokladnie. Ten pierwszy pojdzie chyba potem ,,na
odstrzal'', bo i glowka za plaska i skrzedelka cos sie przekrzywily.
Jestem juz przy sukience, mam nadzieje, ze nastepne wyjda lepiej.

th.

1. Data: 2004-11-25 13:21:30

Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robiłam swoje pierwsze anioły z tego schematu
jest dosyć łatwy (identyczne Koniakowskie w cenie 9,50 szt.)

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59226&PhotoID=525031
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59226&PhotoID=525871

Ela

1. Data: 2004-11-25 13:35:51

Od: "AK" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co dajecie na wypełnienie główki?
Agnieszka \Nowy Targ

1. Data: 2004-11-25 14:05:02

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela napisał:

> Ja robiłam swoje pierwsze anioły z tego schematu
> jest dosyć łatwy (identyczne Koniakowskie w cenie 9,50 szt.)

> [...]

Mam te schematy, ale opis jest po francusku. A ja chce miec wszystko
jasno jak krowie na rowie, zeby na pewno zrobic tak, jak trzeba ;)
W kazdym razie, pierwszego aniolka juz skonczylam, poza niezbyt udana
glowa, srednimi skrzydelkami, suknia wyszla calkiem niezle. Ide robic dalej.

th.

1. Data: 2004-11-25 14:05:13

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AK wrote:

> a co dajecie na wypełnienie główki?
> Agnieszka \Nowy Targ

Nic :)
Są na tyle małe, że można ich wcale nie wypełniać, a jeśli koniecznie
musisz, to najlepiej watą, albo jeszcze lepiej odrobiną ocieplacza do
kurtek (takie miękkie, białe, puchate, po kilka zł za metr), tylko
trzeba go jakoś wyskubać ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-11-25 14:24:38

Od: "ola" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy ja też moge prosić o schamat na te prześliczne aniołki (wersję dla mało
wtajemniczonych) Bardzo ładnie proszę
pozdrawiam
astrzyk

Użytkownik "Aisa" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> Hej
> Poszlo na priv.
>
> Pozdrawiam Joanna

frywolitka-igła-ratunku !!!
[OT] Dekorowanie potraw
(Papier) Kartka swiateczna
Szaliki
[druty] Zrobił ktoś podkolanówki-baranki?