ta grupa wyczerpała swoją formuł

11. Data: 2005-08-10 19:13:37

Temat: Re: ta grupa wyczerpała swoją formuł
Od: "jasiek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wodorotlenek" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
news:dddjis$2rk$1@news.onet.pl...

> Skoro wtedy byl minus, a teraz jest plus, to chyba bez znaczenia,
> do jakiej podstwy przelicze, prawda?

no jakby tu ci napisać...
no nie nie podejmuję się
jasiek

12. Data: 2005-08-10 19:16:50

Od: wodorotlenek <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jasiek napisał:

> Użytkownik "wodorotlenek" <w...@a...pl> napisał w
> wiadomości news:dddjis$2rk$1@news.onet.pl...

> no jakby tu ci napisać...
> no nie nie podejmuję się
> jasiek

sobie.., sobie wytlumaczyc.

HOX

13. Data: 2005-08-10 19:17:37

Od: "jasiek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> Bo jest mniej postów? Ilość postów świadczy o jakości dyskusji? Od
> kiedy?

O jakości dyskusji nie pisałam przez wrodzoną delikatność.
No przecież to nie jest czyjas wina, że urodził się taki, a nie inny, a
potem nie chciało mu się pracowac nad sobą, bo miał aberacje depresyjne.

> No po to jest właśnie grupa, aby miał gdzie zapytać. A Pan zadaje zawsze
> wyrafinowane i ciekawe pytania?

mylicie się Kosmowski
grupa dyskusyjna nie jest kuchennym telefonem zaufania

> Pan oczywiście niezmiernie podnosi wartość dyskusyjną tej grupy, swoim
> jedynym (chyba że Pan zmienia tożsamości) postem oczywiście niczym nie
> związanym z jej tematyką.

jak to nie związanym z teatyką - to jest tematyka samoorganizacyjna grupy
równie ważna jak Pana jajecznica z kiełkami.
A propos moja rada jest prosta - jajecznicę robi się z jajem!

jasiek

14. Data: 2005-08-10 19:18:48

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 10 ao?t 2005 ? 20:23:10, dans <dddh0r$gc9$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> dzis przeciez nie bylo upalow:)
> udar wiec odpada....
> pozdrowki dla dzudzu:)

ko-do-wa-nie, ko-do-wa-nie...

Ewcia, z placzem prawie

--
Niesz

15. Data: 2005-08-10 19:21:50

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** jasiek <j...@o...pl>:

> O jakości dyskusji nie pisałam przez wrodzoną delikatność. No przecież
> to nie jest czyjas wina, że urodził się taki, a nie inny, a potem nie
> chciało mu się pracowac nad sobą, bo miał aberacje depresyjne.

Rodzaje się Panu pomyliły.

> mylicie się Kosmowski grupa dyskusyjna nie jest kuchennym telefonem
> zaufania

Jak mogę się mylić zadawając pytanie?

> jak to nie związanym z teatyką - to jest tematyka samoorganizacyjna
> grupy równie ważna jak Pana jajecznica z kiełkami.

Obawiam się że w tym temacie może Pan jedynie coś napisać.

> A propos moja rada jest prosta - jajecznicę robi się z jajem!

Niezwykle cenna.

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

16. Data: 2005-08-10 19:23:16

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Konrad Kosmowski <k...@g...com>:

> Jak mogę się mylić zadawając pytanie?

Zadając sobie... Jestem szybszy od mojego słownika. ;)

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

17. Data: 2005-08-10 19:24:59

Od: "jasiek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mogę się mylić zadawając pytanie?
zadając pytanie mylicie adresata
Grupa to nie pytajnia
To grupa dyskusyjna, a nie chat, telefon zaufania, czy informacja dworcowa

jasiek

18. Data: 2005-08-10 19:31:13

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** jasiek <j...@o...pl>:

> A propos moja rada jest prosta - jajecznicę robi się z jajem!

begin 666 sorry zmyłka przeciwnika

Dobrą jajecznicę robi się właśnie z kiełkami, pieczarkami, szynką, do
tego przyprawy (imbir, trochę cherry).

Szynkę kroimy w drobne paseczki, pieczarki w drobniutkie plastry, na
patelni rozgrzewamy (dosyć mocno) olej, wrzucamy szybko kiełki, szynkę i
pieczarki, energicznie mieszając (cały czas na dużym ogniu) doprawiamy
imbirem, podlewamy łyżeczką (stołową) cherry, po ok. 2 min. energicznego
smażenia dodajemy jaja (rozmieszane na gładko w miseczce), mieszamy z
resztą składników, smażymy ok. 45 sek. na mocnym ogniu, całość obracamy
(jak naleśnika), smażymy kolejne 30 sek. - gotowe, potrawa powinna
przypominać nieco omlet, gorącą poćwiartować i podawać. Można doprawić
solą, sosem sojowym itp. :)

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

19. Data: 2005-08-10 19:39:48

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 10 aoűt 2005 ŕ 21:11:20, dans <dddjgr$r79$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> O!
> I to jest przykład postu, który nic nie wnosi

Dla pana...

> jasiek

Ewcia

--
Niesz

20. Data: 2005-08-10 21:23:15

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

jasiek napisał(a):

> A propos moja rada jest prosta - jajecznicę robi się z jajem!
>
> jasiek

mi tam zawsze conajmniej 3 towarzysza przy produkcji - a tak lubie sobie
czasem z jednego tylko...
ale moze jestem dziwny...
Mars

wymyslne torty
Re: zastawa stołowa w warszawie - gdzie?
pyszna salatka na przetwory
Osiedle Północ-Wschód
arbuz z wodka?