Re: tabletki antykoncepcyjne

From: Ewa Urbanowicz <e...@a...umcs.lublin.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: tabletki antykoncepcyjne
Date: 23 Nov 2000 10:21:21 GMT

Jolanta Pers <j...@m...pl> wrote:

Pytanie brzmialo: Czy robic przerwe w braniu tabletek, mimo roznych wskazan
lekarzy ginekologow i moja odpowiedz byla ...popierajaca robienie przerw.
Nie rozumiem tonu Twojej wypowiedzi - czy to jakas sprawa osobista?
Bycie kompetentnym nie jest chyba rownozanaczne z byciem niemilym ;)

: Otóż według aktualnej wiedzy medycznej, jeśli nie ma wskazań specjalnych, a
: wyniki są dobre, _nie_jest_to_konieczne_, jak ktoś lubi, to owszem może, na
: pewno mu nie zaszkodzi, (chyba że zaciąży) i wydaje mi się, że o jakąś taką
: odpowiedź Eli chodziło.

Nie napisalam, ze jest konieczne tylko, ze popieram robienie przerw. Sama je
kiedys robilam nawet przy bardzo dobrych tabletkach (Mercilon) i sadze, ze min.
dzieki temu moje wyniki byly dobre. Nie napisalam takze, ze robienie przerw
*jest koniecznie*. Nadal jednak na przykladzie swoim i znajomych Ewy
Urbanowicz popieram robiebie przerw.

Pozdrawiam,
E.