tajska kaczka - do kamili

1. Data: 2002-03-08 08:05:24

Temat: tajska kaczka - do kamili
Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kamila, jestes moja bohaterka! zrobilam twoja kaczke po tajsku (znowu z ryba
zamiast kaczki) i wyszla genialna! zawsze lubilam tajskie, ale nie
wiedzialam, ze sama moge takie w domu zrobic.

dawajno mi tu te rybe z imbirem!

ps w warszawie paste curry mozna dostac w sklepach orientalnych.

1. Data: 2002-03-09 06:53:28

Temat: Re: tajska kaczka - do kamili
Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Mar 2002 09:05:24 +0100, "zosia" <z...@m...pl>
wrote:

>kamila, jestes moja bohaterka! zrobilam twoja kaczke po tajsku (znowu z ryba
>zamiast kaczki) i wyszla genialna! zawsze lubilam tajskie, ale nie
>wiedzialam, ze sama moge takie w domu zrobic.

och, to bardzo, bardzo sie ciesze, ze ci smakowalo! przypuszczam,z e
to danie mogloby byc dobre nawet z grupo pokrojonym podsmazonym tofu,
ale nigdy nie probowalam.

>dawajno mi tu te rybe z imbirem!

leci zaraz w oddzielnym poscie.

>ps w warszawie paste curry mozna dostac w sklepach orientalnych.

tylko czerwona, czy takze zielona, massamun i panang? a jak jest np.
ze sproszkowana trawa cyrtynowa (lemongrass)?

pozdrowienia,
kamila
--
kids are for people who can't have cats.

1. Data: 2002-03-09 10:06:13

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przypuszczam,z e
> to danie mogloby byc dobre nawet z grupo pokrojonym podsmazonym tofu,
> ale nigdy nie probowalam.

a wiesz co, dobry pomysl. sprobuje.

> [ryba w sosie imbirowym] leci zaraz w oddzielnym poscie.

juz mam, jak tylko zrobie, dam znac. ale znajac twoje przepisy, moge
przypuszczac, ze bedzie bomba.

> tylko czerwona, czy takze zielona, massamun i panang? a jak jest np.
> ze sproszkowana trawa cyrtynowa (lemongrass)?

czerwona i zielona jest na pewno, ale o massamun i panang nigdy nie
slyszalam. trawe cytrynowa mozna dostac, ale juz pasty ze sproszkowana trawa
to nie widzialam.

pozdro w tajskim nastroju,

wedzony indyk
Z najlepszymi zyczeniami
Co zrobic z sumem - bo bydle blokuje mi wanne.
Sok brzozowy - rosyjski specjal.
8