Re: tak bym chciał już nie chcieć palić.............

Data: 2000-01-06 10:13:49
Temat: Re: tak bym chciał już nie chcieć palić.............
Od: "Piotr Sel" <S...@...pl>

Moja rada: poprostu to zrob. Nie proboj, nie kombinuj, nie szukaj
uprawieliwien - poprostu niepal.
Mnie sie udalo po 12 latach palenia z dnia na dzien. Zabralem sie za kosza -
wymeczy do tego stopnia
ze o paleniu zapomnij - pluca wylaza na zewnatrz.
A jesli dojdziesz do wniosku ze palenie Ci pasuje. To pal.
Nikt za Ciebie tego nie zrobi. Nawet Nikoretka - lane imnie skadinad :-))

To po mojemu!

Piotrek

Użytkownik marek b <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Spxc4.17948$N...@n...tpnet.pl...