tak sie powinno robić reklamy

151. Data: 2010-02-03 18:23:18

Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 03-luty-10, na grupie zarządzanej przez tren R'a Qrczak, jeden z
> jego gorliwych podwładnych rzekł:

> to mój ulubiony edytor. rili.
> mam do niego skrót na pasku szybkiego uruchamiania.

Wiedziałam!!!!

Qra, i już jasne, skąd ta słabość do małych liter

152. Data: 2010-02-03 18:29:17

Temat: Re: [OT] dobra, co faceci dzisiaj noszą ?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Qra survivalowa?
> ;-PPP
> --
>
> Ikselka.

Lubi szpik.

153. Data: 2010-02-03 18:52:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Jest taki cykl reklam z ofiarami wypadków samochodowych. To, co mnie w
> przedstawionej przez TrenRa urzekło, że pokazuje (oczywiście
> metaforycznie i niejeden to wyrazi jako zarzut), w jaki sposób można
> takim wypadkom zapobiec. Mnie akurat czyjeś ręce jako pasy
> bezpieczeństwa urzekły...

Ja do reklamy nic nie mam, podoba mi się. Tylko się zdziwiłam, że tak
wszystkim ciarki po plecach przeszły, a mnie nic.

Ewa

154. Data: 2010-02-03 18:56:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wyobrażam sobie, że odruchowo - w oczekiwaniu na pimpanie :-)

Jak miałam niepimpający, to też zazwyczaj zapinałam, ale teraz muszę
nawet wtedy, kiedy podjeżdżam np. 300m. Dobrze, że nie zdąży zapimpać,
jak wjeżdżam z podjazdu do garażu.

Ewa

155. Data: 2010-02-03 18:58:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> wiejskiej i sielskiej nocy, ok. godz. 2-ej, gdy ani jeden pies nawet nie
> szczekał, obudziło nas nagłe "BUMMMMM!!!!" - dochodzące z pobliskiego lasu,
> przez który przebiega szosa. Cisza, jaka natychmiast po nim nastała,
> dzwoniła nam w uszach. Wtedy zginęło na drodze małżeństwo wracające z pracy
> we własnym sklepie w mieście, późno w nocy wracali, bo praca na swoim nie
> jest normowa-l-na czasowo, wracali zmęczeni, poo całym dniu pracy, po
> obliczeniu utargu i papierkowej robocie na koniec sprzedaży - na pustej
> drodze zderzyli się na własnym pasie ruchu z samochodem prowadzonym prez

No dobrze, ale co mają do tego pasy? Oczywiście wiesz, że nie mieli
zapiętych, a pijani mieli zapięte. I to dlatego jedni zginęli, a ci
drudzy nie.

Ewa

156. Data: 2010-02-03 19:00:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Feb 2010 19:29:17 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Lubi szpik.

Wszystko jest dobre i smakuje, kiedy się walczy o prze-życie :-P
--

Ikselka.

157. Data: 2010-02-03 19:02:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Wiedziałam!!!!
>
> Qra, i już jasne, skąd ta słabość do małych liter

czy nie za bardzo aby się obnażam?

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

158. Data: 2010-02-03 19:11:02

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-luty-10, na grupie zarządzanej przez tren R'a medea, jeden z jego
gorliwych podwładnych, rzekł:

> Jak miałam niepimpający, to też zazwyczaj zapinałam, ale teraz muszę
> nawet wtedy, kiedy podjeżdżam np. 300m. Dobrze, że nie zdąży zapimpać,
> jak wjeżdżam z podjazdu do garażu.

ja miałem kiedyś ciekawą sytuację.
wyjechałem z domu do sklepu - jakiś kilometr. i - pamiętam jak dziś -
myślałem wtedy o tym, że przecież nie będę zapinał pasów na takim krótkim
kawałku. na zakręcie był mały korek i stało kilka samochodów, aby skręcić
do tegoż sklepu. grzecznie ustawiłem się na końcu kolejki i nagle
usłyszałem jakiś gruchot z prawego tylnego boku i kątem oka zauważyłem jak
jakiś samochód jadący za mną wtoczył się do rowu na pełnej prędkości.
bo nie wziął pod uwagę, że wyjeżdżając za zakrętu zobaczy stojąca na drodze
kolejkę i zapierdzielał sobie w najlepsze. no, a ze nie chciał przydzwonić
mi centralnie w tyłek (chwała mu) to odbił w prawo i minął mnie rowem.
tylko mnie zimny pot oblał. choć - jakby mnie walnął z tyłu to i tak by
mnie wbiło w fotel, ale potem pewnie bym odskoczył do przodu.
no tak czy siak - pamiętam do cały czas - moje myśli o zapinaniu pasów i
ten "omałoco" wypadek.

--

Ten, kto zna trenera, posiada wiedzę.
Ten, kto zna jego żonę, jest oświeconym.

159. Data: 2010-02-03 19:15:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 03-luty-10, na grupie zarządzanej przez tren R'a Qrczak, jeden z
> jego gorliwych podwładnych, rzekł:

> czy nie za bardzo aby się obnażam?

Ależ nie. Dobrze obnażony mężczyzna z mocnym argumentem w dłoni często bywa
bardzo atrakcyjnym.

Qra

160. Data: 2010-02-03 19:32:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Ależ nie. Dobrze obnażony mężczyzna z mocnym argumentem w dłoni często bywa

nie można często bywać madmuaezel!

--

Ten, kto zna trenera, posiada wiedzę.
Ten, kto zna jego żonę, jest oświeconym.
Ten, kto zwycięża trenera jest jego żoną
Ten, kto zwycięstwa nad jego żoną odnosi, jest trenerem.
"Tao Tao trenera trenera"

Re: tak sie powinno robić reklamy
Re: GDZIE?...
Re: tak sie powinno robić reklamy