tania kabina w lazience

1. Data: 2005-03-01 08:27:47

Temat: tania kabina w lazience
Od: "telemahos" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ostatnio kombinuje nad kabina prysznicowa. Tak mysle ze taniej bedzie mi wstawic
scianke w lazience, okafelkowac wnetrze, wstawic brodzik i zamocowac jakies
drzwi lub przeslone. Z czego najlepiej postawic taka scianke? Czy koszt takiego
czego bedzie mniejszy niz kabiny?
________
| |
| |
|---- |
|________|

Pozdrawiam
Telemah

2. Data: 2005-03-01 11:42:50

Temat: Re: tania kabina w lazience
Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "telemahos" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zamocowac jakies drzwi lub przeslone. Z czego najlepiej postawic taka
> scianke? Czy koszt takiego czego bedzie mniejszy niz kabiny?

Ciekawy efekt jest gdy ścianka jest postawiona z tz. luksferów. Odpada
kładzenie glazury. Duży wybór luksferów jest w marketach budowlanych.
Krzysztof

3. Data: 2005-03-01 13:36:28

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

> Ciekawy efekt jest gdy ścianka jest postawiona z tz. luksferów. Odpada
> kładzenie glazury. Duży wybór luksferów jest w marketach budowlanych.

Równie ciekawych dostarcza wrażeń akustycznych - ale to dopiero przy
pierwszej próbie mycia z osadu z mydła :> Chyba że luksfery są idealnie
gładkie...

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

4. Data: 2005-03-01 17:41:58

Od: "telemahos" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Ciekawy efekt jest gdy ścianka jest postawiona z tz. luksferów. Odpada
> kładzenie glazury. Duży wybór luksferów jest w marketach budowlanych.
> Krzysztof

no idealnie mi pasuje takie rozwiazanie, oszczednosc na glazurze,fajny efekt,
swiatlo w kabinie. Tylko na podlodze mam polozone kafelki. Czy mozna na nie
bezposrednio murowac luksfery? Czytalem cos o pretach mocujacych, czy trzeba
pionowe rety mocowac w podlodze? Jestem lama jesli chodzi o ten temat wiec
prosze o wyrozumialosc.

Pozdrawiam
Telemah

5. Data: 2005-03-01 18:23:05

Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trzeba
> pionowe rety mocowac w podlodze? Jestem lama jesli chodzi o ten temat wiec

Ściankę trzeba zakotwiczyć w podłodze oraz w ścianie przez wpuszczenie
prętów w wywiercone otwory w podłodze i ścianie. Sciankę też trzba
przezbroić kilkoma prętami poziomymi, w pionie też nie zaszkodziło by dać
zbrojenie. Poziome zbrojenie robimy tak że w nawiercony otwór w ścianie
wpuszczamy długi pręt i układamy go wzdłuż całej poziomej spoiny, a na końcu
robimy ucho w kształcie litery U. W tego typu ściakach używałem do zbrojenia
prętów o średnicy 4 - 5 mm. Luksfery muruje się na specjalnych krzyżakach
dystansowych i fuguje fugą do spoin szerokich. Front ścianki wykończyć można
odpowiedniej szerokości paskami glazury i ćwierćwałkami (flizówkami)
Pozdrawiam Krzysztof

6. Data: 2005-03-02 10:10:00

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof napisal(a):

> Ciekawy efekt jest gdy ścianka jest postawiona z tz. luksferów. Odpada

Ale to chyba drogo wychodzi prawda ?

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

7. Data: 2005-03-02 16:50:11

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik telemahos napisał:
> [...]
> zamocowac jakies drzwi lub przeslone. Z czego najlepiej postawic taka
> scianke? Czy koszt takiego czego bedzie mniejszy niz kabiny?

mozna zastosowac plyte Wedi
rozmiar 250x60 cm w zaleznosci od grubosci ceny det. brutto od 150 do
250 PLN

--
Pozdrawiam - T0SIA

Moze ktos chce kupic nowa....