wymiana pionow kanalizacyjnych

1. Data: 2005-02-28 13:21:51

Temat: wymiana pionow kanalizacyjnych
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

w przyszlym tygodniu nas to czeka. Na co zwrocic szczegolna uwage?
Na to ze bedzie niestety ogolny kipisz juz jestem przygotowany

PanTalon

2. Data: 2005-02-28 18:28:38

Temat: Re: wymiana pionow kanalizacyjnych
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cvv5ui$684$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: m[...] <p...@g...pl>
Było:
> witam
>
> w przyszlym tygodniu nas to czeka. Na co zwrocic szczegolna uwage?
> Na to ze bedzie niestety ogolny kipisz juz jestem przygotowany

U mnie wpadła grupa 4 ludzi, ekran, kibelek, umywalka były już zdjęte.
Po wymianie pionów i zamontowaniu przy okazji wodomierzy ...

Krany odcinające mieszkanie wypadły w miejscu niedostępnym poprzez
istniejącą dziurę w ekranie, zegary wodomierzy też.
30zł pomogło na wykonanie dodatkowej pracy w celu spasowania drzwiczek w
ekranie z zegarami i pokrętłami.

Do piwnicy (mieszkam na parterze) miałem bardzo wygodny wgląd, ponieważ była
to chłodna jesień, wiało przez otwory piwnica-dom tak, że okien nie trzeba
było otwierać w celu wietrzenia. Zalepiłem własnoręcznie 90,00zł.

Następnego dnia w kuchni zaobserwowałem osobniki z 6 odnóżami i wąsami -
brązowe, walka w celu doprowadzenia do ich eksmisji trwała do lata
następnego roku.
Eksmisja rozłożona w czasie to było jakieś 400,00zł: trucie ogólne, trucie
przez przynęty, "prusakolep" dla kontroli i tak 3 razy w koło, bo trzeba się
jeszcze zgrać z siłami przyrody czyli utrafić w trucie starych i młodych.

Jeden sąsiad nie wyraził zgody na prace w jego łazience i staliśmy jeden
dzień bez sanitariatów, bo u nas już zaczęli ...

Ten sam "sąsiad" zalewał nas przez dwa dni - nie z jego winy - bo mu coś
krzywo zrobili i nie potrafili tego naprawić.

Czyli proponuję:
Porobić zdjęcia "przed", sporządzić opis funkcjonalny poszczególnych
elementów w łazience/kuchni, zażądać podpisu wykonawcy o przyjęciu do
wiadomości co chcesz mieć "po".

Nie rozmawiać z wykonawcami bezpośrednimi tylko z ich przełożonym ! Oni
muszą mieć świadomość, że nie zarobią dodatkowo a ewentualnie spotka ich
pokazowy opieprz. No bo te dodatkowe drobne są wliczone przez właściciela
firmy do wynagrodzenia.
Uczciwych przepraszam ale byłem przy dwóch wymianach i przy obu było właśnie
tak !

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-02-28 20:00:13

Od: "parrot" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał

> U mnie wpadła grupa 4 ludzi, ekran, kibelek, umywalka były już zdjęte.
> Po wymianie pionów i zamontowaniu przy okazji wodomierzy ...

Wspolczuje, gratuluje jednoczesnie wspanialego stylu wypowiedzi :)

Obsmialam sie jak norka

Pozdrawiam grupowiczow
parrot

,,sluchawka'' zlewozmywakowa
Pojemnik na torby plastikowe
Jaka farba na tapete winylowa?
Cekolownie
czy ktos uzywa takiego ekspresu do kawy - poprawny link