Re: tapeta na twarzy

Data: 2006-05-10 11:09:04
Temat: Re: tapeta na twarzy
Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
news:e3s26i$9sv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ja makijarzu nie używam tak żeby zwracać na siebie uwagę, ale myślę że
> mężczyźn wzrok sprowadza się wyłącznie poniżej głowy w dół.

A czy kiedykolwiek zastanawiałaś sie sama dlaczego kobiety uzywaja makijażu?
Na przykład dlaczego Ty sama go używasz?
A co do mężczyzn to chyba jednak nie masz racji - nie wszyscy spoglądają
wyłącznie na na to co jest poniżej kobiecej głowy.:)

> Nigdy nie zwracają większej uwagi na twarz kobiety, dlatego kobiety
> stosują ostrzejszy makijarz by zwrócić na siebie uwagę ale nie koniecznie
> prowokować.

A czyż "zwracanie na siebie uwagi" nie jest prowokacją. Uzyłaś tylko innego
zestawu słów, ale sens jest ten sam. Pozostaje jeszcze "cała reszta"
kobiecej postaci, za pomoca której kobieta może prowokować i prowokuje.:)

> wg mężczyzn kobiety mają niższy iloraz inteligencji. i rozmowa z
> nimi sprowadza się do tego że mężczyźni uciekają od zadawanych ciągle
> pytań, które dla nich są głównie stratą czasu.

Chyba nie jest aż tak źle. Mężczyzni "uciekają" - jak piszesz - od bardzo
drobiazgowych pytań kobiet, które to (kobiety) są doskonałe w drobiazgach i
starają się to wykorzystac w relacjach z mężczyznami. Jesteście w tym dobre
i staracie się to wykorzystać w celu podporzadkowania sobie mezczyzn
manipulujac wsrod drobiazgow. A faceci też nie w ciemię bici nie chca się
tej manipulacji poddac i dlatego przerywają takie rozmowy. W żaden jednak
sposób nie świadczy to o tym, ze mężczyzni uważają kobiety za twory o
nizszym IQ. Zreszta co to takiego jest to IQ ? Wedlyg mnie to wymysł takich
wlasnie "specow" od wywyższania sie jednych nad drugimi.:)

> Walka płci niestety zawsze pozostanie.

A wedlug mnie ulegnie zakonczeniu jezeli obydwie plcie stana sie Swiadomymi
Ludzmi, stana sie Czlowiekiem.

> Trudno jest zrozumieć drugą połówkę zwłaszcza ze względu
> na inną budowę struktury mózgu.

Kiedys spotkalem sie z proba udowodnienia tezy o wyzszosaci kobiecej
inteligencji nad mezczyznami wlasnie ze wzgledu na budowe mozgu kobiety. Nie
tylko mezczyzni bywaja wredni w sprawach plci.:)

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/