Re: tapeta na twarzy

Data: 2006-05-10 11:19:34
Temat: Re: tapeta na twarzy
Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
news:e3s2pu$1g9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Kobiety nie robią makijarzu by sie upodlić tylko byście mogli zwrócić
> uwagę twarz która jest podstawą kontaktu wzrokowego w rozmowie.

Zgoda na to, ze kontakt wzrokowy jest bardzo wazny w romowie. Ale kobiety
staraja sie naduzywac tego kontaktu w celu pokazania facetowi: o patrz, mam
cie w garsci, wiem o tobie wszystko nawet wiecej niz ty sam o sobie. Kobieta
stara sie zahipnotyzowac mezczyzne wzrokiem nmiczym waz swoja ofiare, po to
by potem mogla z nim robic co zechce. To jest podswiadoma (chyba)
manipulacja kobiet, manipulacja majaca charakter seksualny ktorej wiekszosc
mezczyzn nie potrafi sie przeciwstawic.

> Patrzenie poniżej głowy w dół jest dla nas poprostu ignorowaniem naszej
> osoby.

A ja mysle, ze jest to ucieczka przed hipnotyzerskim, modliszkowatym
spojrzeniem kobiet.:)

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/