tasiemiec w udzie?

1. Data: 2011-01-16 18:52:09

Temat: tasiemiec w udzie?
Od: "pyton" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

Na tym filmie żołnierz wyciąga sobie z uda jakiś syf, co to jest??
http://mrsaawareness.info/mrsa/mrsa-flight-tacp

2. Data: 2011-01-17 21:37:07

Temat: Re: tasiemiec w udzie?
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/4jux9hh

3. Data: 2011-01-17 23:15:39

Od: "pyton" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plumke" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> http://tinyurl.com/4jux9hh

Wow, jaka wspaniała rada, człowieku rządzisz!
MRSA też umiem przeczytać, ale co on sobie wyciąga w czystej postaci
gronkowca?

4. Data: 2011-01-18 00:34:26

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wow, jaka wspaniała rada, człowieku rządzisz!
>MRSA też umiem przeczytać,

jestes pewien?
....jesli bys poczytal wiecej niz jeden link to moze nie zasmiecalbys grupy

5. Data: 2011-01-18 06:16:17

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> jestes pewien?
> ....jesli bys poczytal wiecej niz jeden link to moze nie zasmiecalbys
> grupy
Dobra rada, zastosowałeś się sam ?
Jeżeli człowiek pyta, co konkretnie jest na filmie, to nie sugeruj mu, że to
jest Staphylococcus Aureus, bo potem się pojawią kwiatki, że bakterie mają
kilka metrów długości :)
Podpis do filmu jest niefortunny. TO rzeczywiście wygląda na tasiemca.
Umiejscowienie cysty i późniejszy rozwój tasiemca może być dowolny.
Pozdrawiam !
WOJO

6. Data: 2011-01-18 11:37:24

Od: "pyton" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

> jestes pewien?
> ....jesli bys poczytal wiecej niz jeden link to moze nie zasmiecalbys
> grupy

Pytam co to jest z medycznego punktu widzenia, nie jestem lekarzem i nie
znam się na tym.
Tasiemiec kojarzy mi się z układem pokarmowym, a tutaj podpisy że
gronkowiec, albo tape worm.
Więc możesz wyjaśnić o co chodzi na tym filmiku? Skąd ta dziura
wielkości leja po bombie, to musialo chyba cholernie boleć?
No i w jaki sposób robal tam się dostał?

7. Data: 2011-01-19 14:05:40

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 12:37, "pyton" wrote:
> [...]

Może jest pod wpływem szoku?

> Pytam co to jest z medycznego punktu widzenia, nie jestem lekarzem i nie
> znam si na tym.
> Tasiemiec kojarzy mi si z uk adem pokarmowym, a tutaj podpisy e
> gronkowiec, albo tape worm.
> Wi c mo esz wyja ni o co chodzi na tym filmiku? Sk d ta dziura
> wielko ci leja po bombie, to musialo chyba cholernie bole ?
> No i w jaki spos b robal tam si dosta ?

Oni tam mają zwyczaj pakować gazę w ranę "po gronkowcu".
http://www.youtube.com/watch?v=2Pclp1Gj9Og&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=S0RznDyzyiE&feature=r
elated

Ale są różne skutki zarażenia gronkowcem.
Tak w ogóle, to gronkowiec jest mocno upierdliwy i należy dbać, by się
on nie dostał do naszego organizmu. A najłatwiej mu przez uszkodzoną
skórę!! I wcale, ale to wcale nie trzeba być w szpitalu, by go nabyć.

--
Pozdrawiam :)
JM

[gdzie] zoperować przepuklinę przełyku.