terakota czy co?

1. Data: 2004-03-24 06:45:45

Temat: terakota czy co?
Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze
Doradźcie proszę, co położyć na podłogę w kuchni.
Byłam już zdecydowana na terakotę, ale znajomi namawiają mnie na parkiet, bo
niby terakota za zimna (ogrzewanie podłogowe nie wchodzi w grę).
Co o tym sądzicie? Czy parkiet w kuchni to rzeczywiście dobre rozwiązanie?

1. Data: 2004-03-24 06:52:16

Temat: Re: terakota czy co?
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niby terakota za zimna (ogrzewanie podłogowe nie wchodzi w grę).
> Co o tym sądzicie? Czy parkiet w kuchni to rzeczywiście dobre rozwiązanie?

Polecam terakotę. Bardziej praktyczna od parkietu, a a że zimna? Wystarczą
kapcie. Nieżli fachowcy od prac budowlanych polecali mi terakotę, wiec im
wierzę.

1. Data: 2004-03-24 07:40:06

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam terakotę. Bardziej praktyczna od parkietu.
> --

Dziękuję za szybki odzew.
Dla mnie strona praktyczna też jest istotniejsza, ponieważ pitraszenie to
jedno z moich hobby.

1. Data: 2004-03-24 07:43:20

Od: Marcin Sławicz <mslawicz@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niby terakota za zimna (ogrzewanie podłogowe nie wchodzi w grę).
> Co o tym sądzicie? Czy parkiet w kuchni to rzeczywiście dobre rozwiązanie?

Jeżeli zamierzasz chodzić boso, to będzie "zimna". Jeżeli w kapciach - nie
widzę tu problemu. Terakota na pewno jest w kuchni praktyczniejsza. Nie
wyobrażam sobie jeździć mokrym mopem po parkiecie nie czując dyskomfortu
(choć teoretycznie nie powinno mu zaszkodzić).
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2004-03-24 08:12:04

Od: Fix <f...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Kalinowska wrote:
> [...]
> niby terakota za zimna (ogrzewanie podłogowe nie wchodzi w grę).
> Co o tym sądzicie? Czy parkiet w kuchni to rzeczywiście dobre rozwiązanie?

Od 4 lat mam w kuchni panele korkowe, są ciepłe a dodatkowo kiedy
spadnie na podłogę szklanka nie zawsze się stłucze.
Żadnych problemów z utrzymaniem czystości
Polecam

1. Data: 2004-03-24 09:28:26

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od 4 lat mam w kuchni panele korkowe, są ciepłe a dodatkowo kiedy
> spadnie na podłogę szklanka nie zawsze się stłucze.
> Żadnych problemów z utrzymaniem czystości
> Polecam

Muszę przyznać, że te panele korkowe mnie zaciekawiły.
Paneli nie brałam w ogóle pod uwagę, ale z prawdziwego korka to co innego.
Dziękuję za odpowiedź.

Dorota

1. Data: 2004-03-24 10:22:40

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wyobrażam sobie jeździć mokrym mopem po parkiecie nie czując
dyskomfortu

No właśnie

Dorota

1. Data: 2004-03-24 11:26:21

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> wrote in message
> Drodzy Grupowicze
> Doradźcie proszę, co położyć na podłogę w kuchni.
> Byłam już zdecydowana na terakotę, ale znajomi namawiają mnie na parkiet,
bo

Terakota. Kuchnia to takie miejce gdzie czasem cos sie lubi
wylac/upasc/rozbic i na parkiecie moglyby pozostawać plamy/wgłębienia etc. A
że zimna? Kuchnia to nie lazienka, boso raczej sie tam nie chodzi. Zresztą
pod terakote zawsze możesz dać matę grzewczą chociaz w kuchni naprawde nie
widze sensu

Zaslav

1. Data: 2004-03-24 13:24:58

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:c3rr81$b2o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> pod terakote zawsze możesz dać matę grzewczą chociaz w kuchni naprawde nie

Dziękuję za odpowiedź.

Dorota

1. Data: 2004-03-24 13:35:35

Od: "JoShi" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kuchnia to nie lazienka, boso raczej sie tam nie chodzi.

A ja chodze boso po calym domu bo tak lubie... Ale w kuchni tez nie widze
nic innego niz terakota...

drewno w łazience
zaslony....?
Srodki chemiczne do zmywarki
Energetyka
Konserwacja dozowników w pralce ładowenej od góry