Srodki chemiczne do zmywarki

1. Data: 2004-03-23 15:26:09

Temat: Srodki chemiczne do zmywarki
Od: "mario" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie srodki stosujecie, czy 3w1 czy kazdy osobno?
Jaką firmę polecacie?

mario

1. Data: 2004-03-23 16:45:09

Temat: Re: Srodki chemiczne do zmywarki
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mario" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jakie srodki stosujecie, czy 3w1 czy kazdy osobno?

2 w 1 + sól oddzielnie. Somat np.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-03-23 17:43:03

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Calgon i wszystko osobno. Najlepiej się sprawdza i nie uszkadza zmywarki,
jak 3w1. Było o tym, pogoogluj.

T.

1. Data: 2004-03-23 18:12:58

Od: "Ania" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
ja stosuję 2 w 1 plus sól, zawsze Calgonit, czasem stosuję 1 w1 plus sól,
nabłyszczacza osobnego nie stosuję, nawet jak stosuję 1 w 1 plus sól to
szklanki są bardzo błyszczące i bez niego,

pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-03-24 08:30:10

Od: p...@p...onet.pl (Pawel B.) szukaj wiadomości tego autora

In article <c3pt17$oj8$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Tomasz Nowicki"
<t...@p...com> says:

>Calgon i wszystko osobno. Najlepiej się sprawdza i nie uszkadza zmywarki,
>jak 3w1. Było o tym, pogoogluj.
>
>T.

Ostatnio uzywam Robota, bo Calgon za czesto nie domywal mi naczyn, Robot
sprawdza sie chyba lepiej (aczkolwiek podchdzilem do niego z duza ostroznoscia...)
PB

1. Data: 2004-03-24 09:18:36

Od: "Adam Krawczyk" <a...@p...pl.failed.adress.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

mario <m...@w...pl> wrote:
> Witam
> Jakie srodki stosujecie, czy 3w1 czy kazdy osobno?

Uzywamy Somat 3w1 bez soli i jestesmy zadowoleni.
Zmywarka Zanussi DA4441

Adam Krawczyk
[Ruda Slaska / Psary Slaskie]

1. Data: 2004-03-24 09:38:25

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio uzywam Robota, bo Calgon za czesto nie domywal mi naczyn, Robot
> sprawdza sie chyba lepiej (aczkolwiek podchdzilem do niego z duza
ostroznoscia...)

Nie dziwne, bo Calgon to sól zmiękczająca do pralki :-)

1. Data: 2004-03-24 17:45:47

Od: "Antekant" <A...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> 2 w 1 + sól oddzielnie. Somat np.

Calgonit - tabletki (zwykle) oraz sol i nablyszczacz osobno (tez
Calgonit).Najlepiej kupic duze opakowanie (100 tabletek) za ok. 44 PLN
(Tesco albo podobnie duzy market). Zmywanie kosztuje wtedy ok. 50 gr.

1. Data: 2004-03-25 18:51:56

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wybaczcie belfrowski ton ale od kilku lat sprowadzam uzywane zmywarki z
zagranicy i sprzedaję je na naszym rynku i wiele jest niszczonych już w
Polsce przez niewlaściwe użycie środków chemicznych. Bezwzględnie należy
sypac do zmywarki soli !!! Nie ufac w 3w1 czy inne cuda. Najpierw sól a
potem resztę nawet 3w1. Bez napełnienia zbiornika soli uszkadza sie po
jakimś czasie system odwapniania (niektórzy nazywają system zmiękczania)
zmywarki co niesie ze sobą duże koszta naprawy. Nalegam więc nad używaniem
soli (toż to okolo 10zł za paczkę) a resztę można sobie sypac jak kto chce.
No i jeszcze jedno, raz na dwa miesiące należy wyczyścić ją specjalnym
środkiem do czyszczenia zmywarek - sa dostępne w dużych sieciach sklepów -
koszt okolo 20zł.
Pozdrawiam i życze długoletniego uzywania.

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

1. Data: 2004-03-28 11:17:53

Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i jeszcze jedno, raz na dwa miesiące należy wyczyścić ją specjalnym
> środkiem do czyszczenia zmywarek - sa dostępne w dużych sieciach sklepów -
> koszt okolo 20zł.
A mozesz sprecyzowac nazwe/y tego "specjalnego srodka..."???:-)
Jestem zwyklym userem i chetnie skorzystam z rad admina.

Pozdrawiam
Lukasz

Energetyka
Konserwacja dozowników w pralce ładowenej od góry
Pralka i zmywarka z możliwością podłączenia ciepłej wody
Łóżko czy tapczan?
Dywan jedwabny-czym czyścić???