zaslony....?

1. Data: 2004-03-23 16:26:02

Temat: zaslony....?
Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam taki oto problem - w pokoju posiadam dwa okna i drzwi na balkon
posrodku, calosc ma szerokosc okolo 2,5m. Linia parapetu odstaje 20cm od
wysokosci sciany. Co byscie polecili do "zawieszenia" jako oslona przed
sloncem? (zaluzje/zaslony/rolety/jakis inny wymysl ;-)) Bardziej sugerujac
sie wzgledami praktycznymi i ekonomicznymi niz estetycznymi :)

Drugie pytanie - to jak dokonac podzialu ewentualnych zaslon (czy na dwie
czesci? I jaki potrzebny bylby zapas zarowno z dolu jak i po bokach?)

pozdrawiam i z gory dzieki za odpoweidz

1. Data: 2004-03-23 17:17:49

Temat: Re: zaslony....?
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

r.a.d.z.i.u. wrote:

> [...]
> sloncem? (zaluzje/zaslony/rolety/jakis inny wymysl ;-)) Bardziej sugerujac
> sie wzgledami praktycznymi i ekonomicznymi niz estetycznymi :)

my mamy lekko kremowe rolety w goscinnym i szare nieprzepuszczajace swiatla
w sypialni (laczny koszt ok 1000pln) te kremowe przepuszczaja swiatlo, ale
w takim stopniu, ze razace swiatlo jest wytlumiane i spokojnie mozna
ogladac telewizornie. Do tego normalne firanki i zaslony.
Te nieprzepuszczajace swiatla sa idealne, gdy chce sie zrobic ciemnice w
pokoju, zeby dobrze sie wyspac:)

> Drugie pytanie - to jak dokonac podzialu ewentualnych zaslon (czy na dwie
> czesci? I jaki potrzebny bylby zapas zarowno z dolu jak i po bokach?)

jesli mieszkanie masz przykladowo wysokie na 2,5m a laczna dlugosc okien 5m,
to, zaslony kupujesz na dlugosc 2,7 (po 10cm na obszycie). Szerokosc, jesli
chcesz miec calkowicie zaloniete okna, to 4x1,5m -- 1,5m to standardowa
szerokosc zaslony, ale to moze sie roznic. natomiast to 4x, to po dwie
zaslony na jeden bok, po zrobieniu zakladek (sa specjalne tasmy do wszycia
w zaslony, goraco polecam duza wygoda i ladnie to wyglada, a koszt
stosunkowo niewielki w stosunku do samej zaslony) powinno wyjsc ok 5m.

Jesli chodzi o firane to kupujesz dwa razy dlugosc okna.

> pozdrawiam i z gory dzieki za odpoweidz
:)

Izza
--
Izza
i...@p...onet.pl

Srodki chemiczne do zmywarki
Energetyka
Konserwacja dozowników w pralce ładowenej od góry
Pralka i zmywarka z możliwością podłączenia ciepłej wody
Łóżko czy tapczan?