terminarz przygotowan do imprezy

21. Data: 2009-02-04 19:09:41

Temat: Re: terminarz przygotowan do imprezy
Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> O wykręcaniu możemy pogadać za pół roku, jak mi ręka wróci do
> sprawności :D

Jesteście gorsze od facetów.. :-(

22. Data: 2009-02-04 19:30:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Jesteście gorsze od facetów.. :-(

Dobra, koniec karmienia. Przy okazji - Ikselka i Panslavista są fanami
LPR i nie lubią Żydów, czego wyraz dają zaśmiecając grupę. Może to
choć częściowo wyjaśni powody "miłości" do nich tu i w innych
zakątkach usenetu.

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2009-02-04 19:43:39

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> [...]
> LPR i nie lubią Żydów, czego wyraz dają zaśmiecając grupę. Może to
> choć częściowo wyjaśni powody "miłości" do nich tu i w innych

Znam Panslava od dość dawna. ale pierwsze słyszę żeby był wielbicielem
Giertycha i spółki..

24. Data: 2009-02-04 19:52:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 20:30:13 +0100, Aicha napisał(a):

> Przy okazji - Ikselka i Panslavista są fanami
> LPR i nie lubią Żydów, czego wyraz dają zaśmiecając grupę. Może to
> choć częściowo wyjaśni powody "miłości" do nich tu i w innych
> zakątkach usenetu.

Ponownie upraszam Cię, abys odp... się ode mnie, moich literówek i
przekonań politycznych tudzież narodowościowych.
Bo po pierwsze - głosowałam na PiS.
Po drugie - nie muszę lubić Żydów, Niemców, kotów i psów i nic Ci do tego.
Lodów śmietankowych też nie znoszę. Ale za to jednego Wildsztajna
uwielbiam.
Po trzecie - nie możesz się wypowiadać o uczuciach do mnie w imieniu całego
usenetu, tylko we własnym, bo akurat Ci odpowiem, że jestem w Usenecie
uwielbiana.
Twoje zdanie przed moim? Dlaczego? Bo tak? Śmieszna kobieto...
:->

25. Data: 2009-02-04 19:58:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Znam Panslava od dość dawna. ale pierwsze słyszę żeby był
> wielbicielem Giertycha i spółki..

Znaczy nie znasz. Prosz bardz, całkiem aktualny wierszyk na
okoliczność:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/bro
wse_thread/thread/260451e11edabaab?hl=pl&q=panslavis
ta+liga

--
Pozdrawiam - Aicha

26. Data: 2009-02-04 20:23:49

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 20:30, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
> LPR i nie lubią Żydów, czego wyraz dają zaśmiecając grupę. Może to
> choć częściowo wyjaśni powody "miłości" do nich tu i w innych

Coś ci się plecie. Owszem popierałem LPR, ale fanem zadnej partii nie
jestem - moja partia nie istnieje. Żydów w Polsce nie ma, nie wiem,
dlaczego miałbym ich nie lubić.
Ale owszem, nie lubię sekciarzy - mosków, głównie za rozdwojony język,
podwójne standardy i wrogie działania wobec nas, Polaków. Za działania
mafijne w polityce i godpodarce w Polsce.

27. Data: 2009-02-04 20:26:19

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 20:58, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Znaczy nie znasz. Prosz bardz, całkiem aktualny wierszyk na
> [...]

Dzięki za pamięć. :-))

28. Data: 2009-02-04 20:30:02

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> O co chodzi z tą Ikselką i Pansalvistą?? Poczytałem trochę ich postów

Za mało przeczytałeś.

> i widzę że znają się na kuchni i przyrządzaniu potraw jak mało kto.

Zapewniam cię, że sam wiesz więcej od nich obojga. Oboje serwują tak
zwane Mądrości Wschodu, które nie mają nic wspólnego z prawdą, ze
sztuką kulinarną i ze zdrowym rozsądkiem. Panslavista ma płacone od
każej reklamy pewnego robota kuchennego, regularnie zapomina zażyć
lekarstwo i wtedy mowa o jakimś dziecku, o Syli i o Żydach - nie pytaj
o ssso chodzi, bo nie wiem, nie chcę zgłębiać tematu. A na temat
Ikselki jeśli chcesz pogadać - zapraszam na pl.soc.dzieci i grupę
coś.tam.psychologia - tam ci wyjaśnią...

> skąd ta chęć u niektórych grupowiczów do wrzucenia ich do kosza??

Czytaj więcej, a doznasz olśnienia i też odczujesz nieprzepartą chęć
umieszczenia ich w KF.

29. Data: 2009-02-04 20:41:35

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Steve Adeleke" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com.
..
Pieknie dzikeuje za wszystkie rady
Jeszcze zastanawiam sie jak wyliczyc ilosc ciasta na pierogi i farszu
w stosunku do zamierzonej produkcji (zgodnie z sugestia Panslavisty
wyjdzie 50x 10=500 sztuk. Sporo lepienia...

Przecietny czlowiek zjada 6 pierogow na obiad i ma dosc jedzenia do
wieczora, a ty masz w planach jeszcze goooore zarcia!

> Te pierogi w lodowkach turystycznych to przed czy po ugotowaniu
przechowywac?

Przed, jesli chcesz je podac z wody. Po - jesli maja byc przyrumienione
i z cebulka albo ze smazona smietana kwasna (jesli masz kwasna w
ogole). Mozesz tez zrobic je pojutrze i zamrozic surowe, tylko pozniej
trzeba je gotowac w duuuzej ilosci wody, zeby sie nie przestala gotowac
po wrzuceniu zamrozonych pierogow. Lodowka turystyczna to rozwiazanie
na 2-3 godziny, a i to kiepskie. Kup wiecej wkladow do mrozenia.

> no i kwestia zimnych dan pozostaje
salatki jarzynowej, miesa/ryby w galarecie itp....

W Polsce w lutym trzyma sie na tarasie/balkonie albo za oknem, jesli
lodowka nie wytrzymuje a pogoda sprzyja, sprobuj dogadac sie z
sasiadami albo z kims z rodziny, moze uzycza ci miejsca. Galareta i
salatka moga byc zrobione dzien wczesniej, lepiej beda smakowac, ale
musza stac w lodowce.

> Bigosu sie troche boje bo nigdy nie wyszedl mi jak nalezy..... mimo
ze
stosowalam sprawdzone przez wielu wskazowki

Bigos to indywidualny smak i tradycja - nie ma dwoch identycznych, w
kazdym domu smakuje inaczej. Ba, matka i corka gotuja inaczej, wiec sie
tym nie szczyp!

30. Data: 2009-02-04 21:57:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 21:30:02 +0100, lemonka napisał(a):

> [...]
> lekarstwo i wtedy mowa o jakimś dziecku, o Syli i o Żydach - nie pytaj
> o ssso chodzi, bo nie wiem, nie chcę zgłębiać tematu.

Może jednak by warto - skoro komuś coś sugerujesz.

> A na temat
> Ikselki jeśli chcesz pogadać - zapraszam na pl.soc.dzieci i grupę
> coś.tam.psychologia - tam ci wyjaśnią...

Co za głupia pinda :-DDD
Odsyłasz po wyjaśnienia do tych kurek, szpilek i lemurek. Niezłe, niezłe.
To ci dopiero Wysoka Komisja Orzekająca :-DDDDDDDDDDDD

> Czytaj więcej, a doznasz olśnienia i też odczujesz nieprzepartą chęć
> umieszczenia ich w KF.

Umieść, no, umieść się wreszcie sama, bo mnie chyba ze smiechu rozerwie
:-DDD

Re: a ty zabierz mu wszystko co jego odsłona 2
Re: Klub Ludzi bez Telewizji //nie czytać, kto nie piecze!
33 posty o mnie i do mnie :-DDD
OBIADOKOLACJA
Panslavista...