Re: termostat-wymiana

From: "Waldek" <v...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: termostat-wymiana
Date: Tue, 16 Apr 2002 15:37:55 +0200

Użytkownik "Zunka" <e...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:a9h6mv$mok$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Waldek <v...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a9h39q$ctm$...@n...tpi.pl...

Ardo?

> oderwany

> Myslisz ze dam rade sama zamontowac termostat?:-))
> a orientujesz sie ile to kosztuje?
> prosze o pomoc bo moj facet kompletnie sie na tym nie zna i nadal twierdzi
> ze lodowka jest dobra a nie wylacza sie dlatego ze nic nie ma w
zamrazalniku
> pozdrowka
Pusta lodowka powinna sie mrozic.Koniec kropka:)
Gdzie to jest?
Jest to od spodu zamrazalnika .
Czujnik to rurka o niewielkiej srednicy dl ok15 cm.
polaczona bardzo cienka rurka do termostatu.
Latwo ja znajdziesz.
Sprawdz najpierw to a pozniej bedziemy sie dalej martwic.
A czy sama to zrobisz ? mysle, ze tak.
Nie swieci garnki lepia :)
Pisz na priv aby nie zasmiecac grupy.
Jestem przy komputerze do Twojej dyspozycji.
Jesli masz GG to mozemy porozmawic ta droga
Pozdrawiam
Waldek