termostat-wymiana

1. Data: 2002-04-15 17:34:21

Temat: termostat-wymiana
Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
moze ktos sie orientuje ile kosztuje wymiana termostatu w lodowce Ardo?
bo chyba to jest przyczyna nie wylaczania sie lodowki
Zunka

1. Data: 2002-04-16 11:53:01

Temat: Re: termostat-wymiana
Od: "Waldek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zunka" <e...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> moze ktos sie orientuje ile kosztuje wymiana termostatu w lodowce Ardo?
> bo chyba to jest przyczyna nie wylaczania sie lodowki

A skad ta pewnosc , ze to termostat ?
Sprawdz przede wszystkim czy podczas odmrazania lodowki nie zostal oderwany
czujnik termostatu od zamrazalnika./jest on polaczony cieniutka rurka z
termostatem/
Jego oderwanie stawarza pozory uszkodzenia samego termostatu.
Wystarczy go przymocowac z powrotem do zamrazalnika i po klopocie.
Daj znac czy pomoglo.
Jesli nie czujnik to moze byc rzeczywiscie termostat.
Tez do naprawy we wlasnym zakresie.
Pozdrawiam
Waldek

1. Data: 2002-04-16 12:51:05

Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldek <v...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9h39q$ctm$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Pozdrawiam
> Waldek
>
> fajnie tylko gdzie to jest? ide lodowke obejrzec:-))
Myslisz ze dam rade sama zamontowac termostat?:-))
a orientujesz sie ile to kosztuje?
prosze o pomoc bo moj facet kompletnie sie na tym nie zna i nadal twierdzi
ze lodowka jest dobra a nie wylacza sie dlatego ze nic nie ma w zamrazalniku
pozdrowka
Zunka

1. Data: 2002-04-16 13:37:55

Od: "Waldek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosze o pomoc bo moj facet kompletnie sie na tym nie zna i nadal twierdzi
> ze lodowka jest dobra a nie wylacza sie dlatego ze nic nie ma w
Pusta lodowka powinna sie mrozic.Koniec kropka:)
Gdzie to jest?
Jest to od spodu zamrazalnika .
Czujnik to rurka o niewielkiej srednicy dl ok15 cm.
polaczona bardzo cienka rurka do termostatu.
Latwo ja znajdziesz.
Sprawdz najpierw to a pozniej bedziemy sie dalej martwic.
A czy sama to zrobisz ? mysle, ze tak.
Nie swieci garnki lepia :)
Pisz na priv aby nie zasmiecac grupy.
Jestem przy komputerze do Twojej dyspozycji.
Jesli masz GG to mozemy porozmawic ta droga
Pozdrawiam
Waldek

Zamki do drzwi - jakie ?
jaka farba/lakier na MDF
garsoniera
Pralko-suszarka czy warto?
drzwi zewnętrzne do domku jednorodzinnego