teściowa

1. Data: 2002-10-25 17:01:53

Temat: teściowa
Od: "Aneta Zajonc" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam grupe od jakiś 3 dni. Kiepska ze mnie kucharka. Ale tesciowa
weszła mi na ambicje. Spytała kiedy zaproszę ją na ciasto. Własnej roboty ma
sie rozumiec. Pomocy. Podajcie prosty i dobry przepis.

1. Data: 2002-10-25 22:00:16

Temat: Re: teściowa
Od: "Kalina" <k...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Zajonc" <a...@t...net> napisał w wiadomości

Zadziw tesciowa ciastem marchewkowym. Pysznosci.
http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24310,961312.html

Kalina
--
GaLERIA fotografii
www.kalina73.republika.pl

1. Data: 2002-10-26 08:13:57

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

dzięki mam nadzieje, ze się uda. Niestety do ciast to mam kiespską ręke. Ale
czego nie robi się dla teściowej

1. Data: 2002-10-26 11:01:26

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma
> sie rozumiec. Pomocy. Podajcie prosty i dobry przepis.

witam
moge od siebie polecic dwa naprawde prosciutkie i pyszne ciasta, ktore
zawsze wychodza. babka przeszla nawet wszystkie testy smakowo-
dzwiekowo-wizualne moje babci :))

babka z rodzynkami:
250g masła utrzeć z 250g cukru, dodawac: 4jaja, 250g maki i 2 łyzeczki
proszku, szczypte soli, 100g rodzynek, aromat rumowy i/lub 1/2 tyzeczki
cynamonu.
jak dlugo piec ci nie powiem bo moja piekarnik jest jakis dziwny jak jzu
pisalam na grupie, ale babka peknie u gory i sie ladnie zezloci

pleśniak:
1 palma, 3 tylki cukru, cukier waniliowy, 5 zoltek, 1/2 kg maki, proszek do
pieczenia, 3 lyzki smietany - wymieszac. 2/3 ciasta wlac do formy, na to
rozlozyc wisnie (moja rodzinka lubi tez z porzeczkami. ubic 5 bialek z 1i
1/2 szkl cukru i wlac na ciasto. reszte ciasta zmieszac z 3 tyzkami kakao.
odrywac male kawalki ciasta i rozrzucic na bialku.

jak bylo juz na grupie to sorki, a jak nie to zycze smacznego
pozdrawiam
chmurka

1. Data: 2002-10-26 16:29:26

Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
roboty ma
> sie rozumiec. Pomocy. Podajcie prosty i dobry przepis.

Jabłecznik
1\4 margaryny
3 szklanki mąki
1 szklanka cukru
4 jajka
3 łyżki stołowe kwaśnej śmietany
1 kg Jabłek

mąke połonczyć z margaryną, cukrem, jajkami, proszkiem do pieczenia i
śmietaną wyrobić z tego ciasto podzielić na dwie części .
Jabłka zetrzeć na tarce
wysmarować blachę tłuszczę wyłożyć jedną część ciasta na to Jabłka i na
to 2 część ciasta.
włożyć do piekarnika nagrzanego do 180 st i piec około 40 minut aż
ciasto będzie miało złoty kolor.
pozdrawiam Aga

Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663

1. Data: 2002-10-28 03:00:13

Od: "JMB" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciasto. Własnej
> roboty ma sie rozumiec. Pomocy. Podajcie prosty i dobry przepis.

A może placuszek z muchomorkiem?:-)))))))))))))))))))))
PZDR
JMB

1. Data: 2002-10-28 19:04:35

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

A masz przepis

Anet

1. Data: 2002-10-30 07:00:42

Od: "JMB" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości
> A masz przepis

może pizza, a zamiast pieczarek -muchomorek:?-)
PS
proszę o lagodny wymiar kary:-)

PZDR
JMB

1. Data: 2002-10-30 07:46:29

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości
> >
> może pizza, a zamiast pieczarek -muchomorek:?-)
> PS
> proszę o lagodny wymiar kary:-)

To mi przypomina historie mojego kolegi ze studiow, ktory namietnie zbieral
rozne grzybki halucynogenne (nawet sie na tym znal). Celem spozycia owych
grzybkow przygotowal pizze. W czasie gdy pizza dochodzila w piekarniku,
wyskoczyl po cos do sklepu. Wrocil, zaglada do piekarnika - a tam brakuje
sporego kawalka pizzy. Przerazil sie, bo oprocz niego w domu byla tylko babcia
w podeszlym wieku. Wola babcie, bez odzewu. Wpada w koncu do jej pokoiku, a tam
babcia na kolanach przed obrazem, swieczki pozapalane... Na widok wnusia
zakrzyknela: "Adasiu, Jezusa widzialam!" :)

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2002-10-30 19:27:28

Od: "JMB" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> babcia na kolanach przed obrazem, swieczki pozapalane... Na widok wnusia
> zakrzyknela: "Adasiu, Jezusa widzialam!" :)

)))))
PZDR
JMB

Automat do pieczenia chleba ? ma ktos?