testując trzecioklasistów - OBUT 2014

21. Data: 2014-02-01 12:00:19

Temat: Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:52ecce1d$0$2226$65785112@news.neostrada.pl...

> No ale jako 9-latka chyba nie spędzałaś?

Prawdopodobnie nie jadła też codziennie pomarańczy, ale nie sądzę, żeby to
był argument za tym, żeby dzieciom żałować cytrusów ;-)

Agnieszka

22. Data: 2014-02-01 12:10:31

Temat: Re: testuj?c trzecioklasist?w - OBUT 2014
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 12:00, Agnieszka pisze:

> Prawdopodobnie nie jadła też codziennie pomarańczy, ale nie sądzę,
> żeby to był argument za tym, żeby dzieciom żałować cytrusów ;-)

Rzeczywiście, bardzo trafna analogia.

Ewa

23. Data: 2014-02-01 12:16:52

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzeczywiście, bardzo trafna analogia.

Oczywiście, że trafna. Jak Qra miała 9 lat, cytrusy były prawie tak samo
dostępne jak komputery. Toteż nie wiesz, ile czasu by spędzała przed
komputerem w takiej sytuacji, w jakiej jest jej syn. Dlatego argument "ja w
twoim wieku" jest o kant potłuc. Argumentu o szkodliwości, niestosowności
czy czymkolwiek racjonalnie uzasadniającym ograniczenia nie użyłaś. Nie moja
wina.

Agnieszka

24. Data: 2014-02-01 12:26:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 12:16, Agnieszka pisze:

> Oczywiście, że trafna. Jak Qra miała 9 lat, cytrusy były prawie tak
> samo dostępne jak komputery. Toteż nie wiesz, ile czasu by spędzała
> przed komputerem w takiej sytuacji, w jakiej jest jej syn.

Sądzę jednakowoż, że cytrusami się obecnie też nie obżera, ani syn.

> Dlatego argument "ja w twoim wieku" jest o kant potłuc. Argumentu o
> szkodliwości, niestosowności czy czymkolwiek racjonalnie
> uzasadniającym ograniczenia nie użyłaś.

Chyba nie muszę, skoro wydaje się, że sami zainteresowani te argumenty
znają.

Ewa

25. Data: 2014-02-01 13:00:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale jako 9-latka chyba nie spędzałaś?

Mikrofalówką mleka też nie grzałam.

26. Data: 2014-02-01 13:01:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-01 12:16, obywatel Agnieszka uprzejmie donosi:

> [...]
> "ja w twoim wieku" jest o kant potłuc. Argumentu o szkodliwości,
> niestosowności czy czymkolwiek racjonalnie uzasadniającym ograniczenia

Jabłka były. Też nie jadłam.

27. Data: 2014-02-01 13:20:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 13:00, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-02-01 11:36, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Mikrofalówką mleka też nie grzałam.

Jak chcesz.

Ewa

28. Data: 2014-02-01 13:29:07

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 13:00, Qrczak pisze:

> Mikrofalówką mleka też nie grzałam.

Tak apropos, to też grzeję nieraz mleko mikrofalowką, kiedyś zobaczyła
to teściowa i zrobiła mi pogadankę, mówiąc w skrócie, czy dziecko chcę
otruć. Oczywiście w sposób kulturalny ą-ę, ale jednak. Czy spotkałyście
się z takim przekonaniem? czy może być uzasadnione?

29. Data: 2014-02-01 13:29:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 13:01, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-02-01 12:16, obywatel Agnieszka uprzejmie donosi:

> Jabłka były. Też nie jadłam.

A ja wino piję, czasem nawet przy dziecku, a jemu nie daję.

Ewa

30. Data: 2014-02-01 13:48:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 13:29, Sara pisze:

> [...]
> otruć. Oczywiście w sposób kulturalny ą-ę, ale jednak. Czy
> spotkałyście się z takim przekonaniem? czy może być uzasadnione?

Różne demony sobie ludzie wymyślają. Niebezpieczeństwo IMO może być
tylko takie, że nie podgrzeje się równomiernie i dziecko może się
oparzyć. Trzeba pamiętać, by wstrząsnąć.

Ewa

Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Dzieci maja przerabane, ich rodzice nie dbaja o przyszlosc