texturize? podnoszenie wlosów?

1. Data: 2004-08-16 08:14:06

Temat: texturize? podnoszenie wlosów?
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos slyszal o podobnym zabiegu? Ostatnio 'bylam sie czesac' przed
duza impreza, i pani fryzjerka polecila mi coo o podobnej nazwie (nie
byla pewna jak to wymowic). Podobno to taka 'trwala-inaczej', ktora nie
daje skretu tylko podnosi wlosy u nasady. A to z kolei pozwala
ograniczyc 'robienie fryzury' do wysuszenia wlosow.
Slyszal ktos o tym? Czy to faktycznie tak sie nazywa?
Google mi sie chyba popsuly, bo nic nie moge znalezc...

Pzdr.
--
Kami (bez sygnaturki, bo z pracy)

1. Data: 2004-08-16 11:24:20

Temat: Re: texturize? podnoszenie wlosów?
Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał @jplwant003.jasien.net...

> Podobno to taka 'trwala-inaczej', ktora nie
> daje skretu tylko podnosi wlosy u nasady. A to z kolei pozwala
> ograniczyc 'robienie fryzury' do wysuszenia wlosow.
> Slyszal ktos o tym? Czy to faktycznie tak sie nazywa?

Oooo!! Podpinam się i też chcę wiedzieć. Ostatnio obcinałam moje długaśne
włosy na takie 5-cm i fyrzjerka powiedziała, że można byłoby zrobić trwałą
podnoszącą włosy, żeby wygodniej było je układać, ale ja słysząc słowo
"trwała" nie chciałam słyszeć nic więcej... Może niesłusznie??

Pzdr. hiver

1. Data: 2004-08-26 13:55:30

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kami napisał/a w
t003.jasien.net:

> Podobno to taka 'trwala-inaczej', ktora nie
> daje skretu tylko podnosi wlosy u nasady.

Tak, nazywa się "trwała podnosząca" i kosztuje ok. 100 PLN.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-08-27 05:19:51

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips"

> Tak, nazywa się "trwała podnosząca" i kosztuje ok. 100 PLN.

To to samo co ziołowa? Bo po ziołowej jest efekt do pierwszego mycia.

Czarnulka

1. Data: 2004-08-27 11:36:03

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka napisał/a w news:cgmlo6$acu$2@nemesis.news.tpi.pl:

> To to samo co ziołowa?

E-e. Tutaj efekt jest do całkowitego odrośnięcia włosów, ale cały
czas jest subtelny, więc wciąż wygląda to ładnie. Znaczy się ja tylko
na jednej osobie taką trwałą oglądałam, więc może to wyjątek od
reguły ;)

1. Data: 2004-08-27 11:40:17

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał

> [...]
> czas jest subtelny, więc wciąż wygląda to ładnie. Znaczy się ja tylko
> na jednej osobie taką trwałą oglądałam, więc może to wyjątek od

Hm... a nadaje się do włosów długości 7-10cm? Dla ułatwienia w formowaniu
artystycznego nieładu, "out of bed", szopa? ;-)
Włosy mam miękkie, łatwo się układając, ale szybko opadające na czubku
głowy, dlatego zastanawiam się nad tą trwałą. Zastanawiam się, zastanawiam i
zastanawiam...

Pzdr.
hiver

1. Data: 2004-08-30 17:52:05