kredki do oczu - avon czy inne?

1. Data: 2004-08-15 19:28:31

Temat: kredki do oczu - avon czy inne?
Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zobaczylam w katalogu Avonu cienie do powiek w kredce. Wyprobowalam taka
delikatnie brazowa i wydaje sie byc OK.
Wole jednak przed kupnem zasiegnac opinii. Jakie sa wasze wrazenia co do
tych cieni?
W ostatnim katalogu sa tez promocje kredek Arabian Glow - slicznie
wygladaja Cream i Bronze, ale... Probowalyscie? Polecacie czy wrecz
przeciwnie?
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2004-08-15 19:44:35

Temat: Re: kredki do oczu - avon czy inne?
Od: "marta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aga" <a...@B...poczta.onet.plTO> napisal w wiadomosci

> W ostatnim katalogu sa tez promocje kredek Arabian Glow - slicznie
> wygladaja Cream i Bronze, ale... Probowalyscie? Polecacie czy wrecz
> przeciwnie?
Odnosnie Arabian Glow to mam jakas wiedze, bo ich uzywam. Mam 2 odcienie.
Jeden to Bronze a II.. a drugiego tak czesto uzywam ze sie naklejka z
odcieniem gdzies zgubila, a ze nie mam pod reka katalogu wiec.. jest
zlotawy, z lekkim polyskiem. Mi pasuje najbardziej ten drugi (co wiadomo np
po exploatacji). Jestem blondynka, a do tego jeszcze sie ostatnio lekko
opalilam ten odcien slicznie wyglada np w polaczeniu z blyszczykiem w
podobnej tonacji.
Jezeli chodzi o to jak sie rozprowadza, ile "siedzi" na oczach itd to jestem
zadowola i w pelni usatysfakcjonowana (zwlaszcza ze za kazda z nich
zaplacilam max 20pare zl).
aaa no a jesli chodzi o bronze.. uzywam go tylko do takich mini-quasi
kressek na gornej powiece. Rozprowadzam go na wypudrowanej powiece
pedzelkiem i calkiem calkiem wyglada. Jak dla mnie jest za ciemny by go
uzywac na cale oko.

Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2004-08-15 23:00:33

Od: "-=Mania=-" <M...@U...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> delikatnie brazowa i wydaje sie byc OK.
> Wole jednak przed kupnem zasiegnac opinii. Jakie sa wasze wrazenia co do
Mam wszystkie 4 kretki i zaluje ze sa tylko 4 ;))) nic sie nie warstwi nie
osypuje i ogolnie cudo!
Uzywam ich od kiedy tylko sie pokazaly i nie wiem czy bym umiala teraz
pomaziac sie zwyklym ;))
A Co do Arabian Glow to imo sa przecietne, jak jest cieplo toto sie warstwi
ale moze tylko u mnie?

-=Mania=-
Wawa - Bemowo
gg 2095710
http://strony.aster.pl/mania/

1. Data: 2004-08-16 07:30:29

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Mania=- z adresu M...@U...waw.pl plauszszkami na
klawiaturze wystukał(a):

> Pozdrawiam
> -=Mania=-
> Wawa - Bemowo

Mania temat o spotkaniu warszawianek z pru widziała? Niech Mania stwierdzi,
że przyjdzie :-)

--

Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-08-16 07:54:37

Temat: Re:OT kredki do oczu - avon czy inne?
Od: "-=Mania=-" <M...@U...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mania temat o spotkaniu warszawianek z pru widziała? Niech Mania
stwierdzi,
> że przyjdzie :-)
>
> --
Widziała, ale nie dość ze ma trening wieczorem to zaraz po nim wyjeżdża wiec
nie dotrze acz bardzo żałuje.

-=Mania=-
Wawa - Bemowo
gg 2095710
http://strony.aster.pl/mania/

1. Data: 2004-08-16 12:37:48

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> napisał(a):
> Jakie sa wasze wrazenia co do tych cieni?

dopiero zamówiłam, więc za kilka dni powinnam już mieć wrażenia :) ale dziwią
mnie te pozytywn opinie tutaj, bo czytałam już kilka opinii i każdej
użytkowniczce zbierały się one w załamaniu powiek :(

zafoliowane kosmetyki
chce tanczyc
puder?
testowanie kosmetykow