tlusta cera

1. Data: 2005-01-13 21:38:24

Temat: tlusta cera
Od: "Kili" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzalam archiwum i wybralam najczesciej polecane specyfiki na walke z
tlusta cera. Czy jest szansa bysmy wspolnymi silami wybraly 1 lub chociaz 2
sposrod wszystkich?

Lysanel Active
Effaclar k
Biodermine
Mati zone T YR
Silicol Skin
Szare mydlo :)

dzieki jolka

1. Data: 2005-01-13 21:45:49

Temat: Re: tlusta cera
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kili" <p...@w...pl> wrote in message news:cs6ph3$v2f$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> [...]
> tlusta cera. Czy jest szansa bysmy wspolnymi silami wybraly 1 lub chociaz 2

to ja jeszcze dodam Dermike do tlustej cery,

iwon(k)a

1. Data: 2005-01-14 00:03:26

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli masz dosc problemow to sugerowalabym lysanel - opcja active na noc, a
na dzien z sorayi kuracje matujaca i rowniez zel z tej serii i tonik. Wazne
jest bys pamietala o toniku - przywraca skorze wlasciwe ph :-)

YR - mnie jakos nie przekonalao
szare mydlo - wydaje mi sie ze za duza ingerencja, bo za bardzo wysusza.

Powodzenia w walce

KK

1. Data: 2005-01-15 14:53:03

Od: "La Carola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lysanel, bardzo ostry, nieprzyjemny dla skóry, mi tez nieodpowiada
zapach..dosyć skuteczny,ale bez rewelacji...
silicol scin dosyć dobry, ale mi się skóra na niego uodporniła po jakimś
czasie
Mati Zone jest dobrym kremem pod makijaż , na dzień
effalar zdecydownie gorszy,nie wart swojej ceny..

nie wiem, czy Ci bardziej nie mieszam...
ale genialny, cudowny i fantastyczny jest krem nawilżająco- kojącyfirmy
DERMEDIC, tylkow patekach i też jak ostatnio odkryłam trudno go znaleźć..on
jest naprawdę fantastyczny i na noc i n dzien, cuda robi ze skórą..
są 3 rodzaje kremów, na pewno wybierzesz coś dla siebie, poza tym jaą tonik
i żel do mycia, ceny bardzo przystępne!!

Karola

--
***
"Są pokusy, z którymi nie można walczyć. Trzeba się odwrócić i uciekać"

1. Data: 2005-01-17 13:28:33

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kili napisał/a w news:cs6ph3$v2f$1@julia.coi.pw.edu.pl:

> Lysanel Active

Strasznie żrący.

> Effaclar k

Żadnego efektu.

> Mati zone T YR

Jak wyżej.

> Szare mydlo :)

Nie polecam.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-01-18 14:07:28

Od: "Kasia" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> "Kili" <p...@w...pl> wrote in message

> to ja jeszcze dodam Dermike do tlustej cery,
>
> iwon(k)a

Czesc! Ja stosuje w tej chwili Effaclar k ale trudno powiedziec cos o
efektach bo to jeszcze za krotko. Wczesniej stosowalam cala game kosmetykow
Dermiki do cery tlustej ale ostatnio przeczytalam na
www.pwsz.krosno.pl ze maja one w sobie wiele skladnikow, ktore zamiast
lagodzic stan skory tlustej jeszcze go pogarszaja i to by sie zgadzalo bo u
mnie sie pogorszylo :-(
Pozdrawiam Kaśka!

farmy spa
jak wy rozpoznajecie oszustow na allegro?
Zapomniałam nazwę leku na trądzik
puder rozjasniajacy Vipery?
oczyszczanie twarzy w YR