Re: to jak w koncu jest z jablkami?? MM

From: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: to jak w koncu jest z jablkami?? MM
Date: Fri, 21 Apr 2006 22:17:44 +0000 (UTC)

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jabłka są bardzo zdrowe, ale jak widać po twoich soczystych postach
> - zaszkodziły ci na głowę.

> Do dzisiaj nie wyjaśniłaś skąd wzięłaś tą fantastyczną wartościowość jabłek, ni
> poprawiłaś swej pomyłki i nie przeprosiłaś za wprowadzenie grupowiczów w błąd.
> Wolisz to przemilczeć.
> Taka to jest ta twoja nałukowa rzetelność, żałosna Annoklay...

Ochochocho? To towarzysz tez juz cpa trawke?
A kto to jet ta Annaklay co jej tak towarzysz nie cieri i co wam ta osoba za
krzywde wyrzadzila, ze ciagle ja tu wspominacie?
Dowiem sie w koncu czy nie?

A o jablkach juz duzo napisalem w innym watku. Skoro towarzysz jest takim
tepym glabem, ze nie rozumie tekstu napisanego bardzo prostym jezykiem,
to ja niestety juz nic na to nie poradze.

Trzeba diete zmienic albo glupi czerep wymienic:)

Uklony Jeff