Re: to może być przełom

Data: 2008-04-16 13:16:24
Temat: Re: to może być przełom
Od: "michal" <6...@g...pl>

tren R wrote:

> trudno, spal się - taka jest prawda :)
> a jak się już spalisz, to powiedz czy ci ten przykład pasuje i
> dlaczego nie, a wymyślę inny.
> i tak w koło macieju...

Nie chce być mentorski, ale taka jest prawda. Nie podsłuchuję ludzi. Jeśli
usłyszę coś intymnego nie do mnie adresowanego, zachowuję sie tak, jakbym
tego nie słyszał wcale. Więc na pewno tego dalej nie powtarzam. Przy takim
przykładzie jest już dodatkowy powód, żeby nie przekazywać informacji dalej.
Poza tym naprawdę uważam, że przy tak drastycznej sprawie 100%-wa pewność,
to widzieć słyszeć i czuć. Każda inna sytuacja może być konfabulacją,
pomyłką, przesłyszeniem się czy złudzeniem. Takich niepewnych żródeł w
każdym przypadku będzie znacznie, ale to znacznie więcej - niż takich, które
jawią mi się jako ewidentne dowody. W ten sposób ugruntowuję sobie zasadę o
nieingerencji w czyjś związek. Dzięki temu jest ogromna szansa, że nikomu z
budami do pościeli nie wejdę i że nie bedę głównym inicjatorem rozkładu.
Przeżyłem już trochę. Byłem taki i taki. Z zasadami i bez zasad i mam mocne
przekonanie poparte historią mojego życia, że tak jest lepiej. Ani to
smieszne, ani to głupie. Jest dla mnie najwłaściwsze. :)

Jak bufona mentorowatego.

michał