Re: tonic oceanic z białą herbatą

From: "ZUZAnna" <z...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: tonic oceanic z białą herbatą
Date: Wed, 20 Oct 2004 12:14:30 +0200

Ech no właśnie od długiego czasu się zastanawiam dlaczego tak jest,że nawet
te kosmetyki, które mnie nigdy nie uczulały, nagle teraz moja skóra reaguje
na nie dziwnie. Nie jestem alergiką, nie mam wrażliwej skóry, a tu
niespodzianka :/ Podobnie z szamponem. Super,super a pewnego dnia.....Bęc!!
Jak nie łupież to w najlepszym wypadku jakieś oklapłe :( Nie wiem co się
dzieje ale nie sądzę, by producenci w takim tempie zmieniali receptury
produkowanych przez siebie kosmetyków. Co o tym myślicie??
Pozdrówka.
ZUZAnna