topinambur

41. Data: 2003-08-05 18:39:36

Temat: Re: topinambur
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek napisał(a) w wiadomości: ...

>Nie byłem u żadnego Tadeusza
>[...] znów wyszedłem
>na "trunkowego".

Zartowalem.
Osobiscie stawialem na nierowny teren :)

Pozdrawiam,
Bpjea

42. Data: 2003-08-05 19:52:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

43. Data: 2003-08-05 20:49:21

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):

> Zartowalem.
> Osobiscie stawialem na nierowny teren :)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

No to mi ulżyło. Wracam do roli statecznego Dziadka.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

44. Data: 2003-08-05 20:51:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to mi ulżyło. Wracam do roli statecznego Dziadka.
>
> --
>
> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Nareszcie jesteś do rzeczy.
Co u Ciebie słychać?:-)

Pozdrawia ogrodowo boletus

45. Data: 2003-08-05 20:58:42

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Nareszcie jesteś do rzeczy.
> Co u Ciebie słychać?:-)
>
> Pozdrawia ogrodowo boletus

Zależy gdzie się ucho nadstawi, ogólnie słychać dobrze, tylko koło orzechów
boję się chodzić po Twoich postach - bo albo mnie tam strzała może dosięgnąć
albo czeka pal.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

46. Data: 2003-08-05 21:06:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
orzechów
> boję się chodzić po Twoich postach - bo albo mnie tam strzała może

Wiesz, gromadzę nasiona brzozy na ewentualne
kolejne spotkanko grupy.Ostatnio przechodzi
modna fala na posiadanie drzewek-siewek:-))

Pozdrawia poważnie boletus

Ps. A grupa ubóstwia brzozy.

47. Data: 2003-08-05 21:40:43

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote:

> Dopoki mam ogrod jestem wmiare samowystarczalny :)
> Im wiecej roslin poznaje, tym wiecej znajduje posrod nich tych
> nadajacych sie do zjedzenia.

jeden facet w Anglii to podobno zjadł rower!
;)
moon

48. Data: 2003-08-06 05:21:08

Temat: Odp: topinambur
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bgp02g$r48$...@a...news.tpi.pl...
> [...]

gatunkow,
> dlatego opisalem tylko ten, ktorym Kaska dysponuje.

Innych bym nie zjadła, za ładne są :-)

> Nawiasem mowiac paczek, ktory jej nie smakowal mogl byc jeszcze zbyt
zielony
> (?) - nie wiem, bo jeszcze nie sprawdzalem.

No to ja jeszcze spróbuje prawie rozwiniętego :-)

--
Pozdrawiam, Kaśka

49. Data: 2003-08-06 08:10:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message

> Wiesz, gromadzę nasiona brzozy na ewentualne
> kolejne spotkanko grupy.Ostatnio przechodzi
> modna fala na posiadanie drzewek-siewek:-))
>
> Pozdrawia poważnie boletus
>
> Ps. A grupa ubóstwia brzozy.

Ja nie!

Pozdrawiam, Basia.

50. Data: 2003-08-06 18:35:55

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a) w wiadomości:
<005d01c35847$f67fd180$cc484cd5@d3h6c1>...
>o dyniach nic nie wiem
>ale podobnie jak cukinie mozna jeszcze kabaczki i baklazany

Ale baklazany to juz inna rodzina. Jadlem smazone, ale zdaza sie, ze wsrod
bardzo smacznych okazow trafiaja sie tez gorzkie. Nie wiem co sprawia, ze
ich smak bywa czasem taki.

>mam jeszcze troche oliwy z oliwek domowego wyroby [...]

Kiedys pewnie porownam. Tak czy inaczej ta ze sklepu (z pierwszego
tloczenia, tloczona na zimno) jest smaczna.

>ale nie masz przypadkiem danych co i jak mozna zrobic
>z "ziarnem" szarlatu wysokiego

Jeszcze nie mam. Zajrze w pewne miejsca...

Pozdrawiam,
Bpjea

Hibiskus paramutabilis i inne...
Morwa biala
'Kutuzowskij' - winorośl
czym SKUTECZNIE skleic dziurke w folli do stawku - pilna prosba, jutro czeka robota! :)
[zywoplot] z graba?