topinambur

1. Data: 2003-08-01 08:30:58

Temat: topinambur
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

No to jak go zdobyć w końcu, wszystkim się pleni
a ja nie wiem jak toto wygląda ?

Pozdrawiam - Zosia

2. Data: 2003-08-01 09:17:02

Temat: Odp: topinambur
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zosia <z...@m...gorzowwlkp.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgd8hp$452$...@n...news.tpi.pl...
> No to jak go zdobyć w końcu, wszystkim się pleni
> a ja nie wiem jak toto wygląda ?

Jesienią mogę Ci wykopać bulwy, co prawda to topinambur sąsiada, ale u mnie
już całkiem sporo tego rośnie :-(
--
Pozdrawiam, Kaśka

PS
Zosiu jak tam twoje liliowce, zdaje się, że miałaś się chwalić

3. Data: 2003-08-01 12:20:51

Temat: Re: topinambur
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jak go zdobyć w końcu, wszystkim się pleni
> a ja nie wiem jak toto wygląda ?
LIście jak u słonecznika tylko mniejsze i nie próbuj tego zdobywać:)
Szczęśli wi którzy wytępili (jam nie chwaląc się też to MIAŁA)
Pozdrav.Rene

4. Data: 2003-08-01 16:06:32

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Zosia napisał(a) w wiadomości: ...
>No to jak go zdobyć w końcu, wszystkim się pleni [...]

Ja tego nie mam. Gdybym mial wiekszy ogrod to moze bym (tak dla zasady)
troche posadzil.
Mam zato inne rosliny, ktore przenosnie mozna "topinamburem" nazwac, chociaz
wcale nie sa z nim spokrewnione.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: mysle, ze tego w grupowych ogrodach duzo; moge przeslac Ci pare bulw
wykopanych w terenie, gdyby grupowicze zawiedli
(oni jednak nie zawioda, ale tak pisze na wszelki wypadek :)
Przy okazji - kiedy jest najlepsza pora na przesadzanie bulw tejze
rosliny? - mysle, ze w okresie bezlistnym; a moze takze podczas wegetacji
przyjmuje sie niezle?

5. Data: 2003-08-01 18:24:36

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bgdb6q$2li$...@a...news.tpi.pl...

> PS
> Zosiu jak tam twoje liliowce, zdaje się, że miałaś się chwalić

A miałam, miałam. Z szesnastu przechowało mi się dziewięć,
no i do cholery wszystkie pomarańczowe :))))))

Pozdrawiam - Zosia

6. Data: 2003-08-01 18:34:19

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zosia <z...@m...gorzowwlkp.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgebar$8oh$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> >

> A miałam, miałam. Z szesnastu przechowało mi się dziewięć,
> no i do cholery wszystkie pomarańczowe :))))))

O ile pamiętam te twoje były kupne, oszustwo?

U mnie kilkanascie jest ślicznych, a kilkanascie pomarańczowych, do
wywalenia niestety :-))))
Kaśka

7. Data: 2003-08-01 18:39:04

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bgebss$a2d$...@n...news.tpi.pl...

> O ile pamiętam te twoje były kupne, oszustwo?
>
> U mnie kilkanascie jest ślicznych, a kilkanascie pomarańczowych, do
> [...]
Były rzeczywiście kupowane, jedne są mniej a inne bardziej pomarańczowe
trudno :))))), może jeszcze trafię na innego

Pozdrawiam - Zosia

8. Data: 2003-08-01 19:26:13

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wykopuje od razu, zeby sie nie denerwowac, ze znowu kwitnie nie to co
powinno.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

9. Data: 2003-08-01 23:56:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2003-08-01 23:56:01

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No to jak go zdobyć w końcu, wszystkim się pleni
> a ja nie wiem jak toto wygląda ?

:)
jesli bedziesz w mojej okolicy
to zapraszam do siebie
a jesienia sluze bulwami czerwonego topinamburu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Hibiskus paramutabilis i inne...
Morwa biala
'Kutuzowskij' - winorośl
czym SKUTECZNIE skleic dziurke w folli do stawku - pilna prosba, jutro czeka robota! :)
[zywoplot] z graba?