topinambur

61. Data: 2003-08-08 10:45:54

Temat: Re: topinambur
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
news:m1ekzwk6jj.fsf@sapijaszko.net...

> Do klona? Hmmm... aż tak daleko idącego podobieństwa nie zauważyłem :)

Powcinane liście przywiodły mi na myśl niektóre odmiany klonów palmowych -
również bzu czarnego i koralowego.

> Widzieliśmy z Grażynką i Bogususławem u Tracza w ubiegły łykend.

Veni, vidi...? :-)
A storczyki jakoweś były, że Bogusław s k l e p odwiedził?

Pozdrawiam, Basia.

62. Data: 2003-08-08 14:44:07

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Veni, vidi...? :-)

vici, rozumici :-)

> A storczyki jakoweś były, że Bogusław s k l e p odwiedził?

Chyba nie, bo z pustymi rękami wychodził :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Świat zgodnie z planem szedł przez moment,
Lecz człowiek słuchał grzesznych ponęt

63. Data: 2003-08-08 14:55:02

Temat: Odp: topinambur
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> Chyba nie, bo z pustymi rękami wychodził :-)

Nie pomógl Ci nieść Twoich zakupów? Nieładnie :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

64. Data: 2003-08-08 23:11:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pomógl Ci nieść Twoich zakupów? Nieładnie :-)
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

Nie mógł.Wychodził z rękami uniesionymi do góry:-)))

Pozdrawia boletus

Hibiskus paramutabilis i inne...
Morwa biala
'Kutuzowskij' - winorośl
czym SKUTECZNIE skleic dziurke w folli do stawku - pilna prosba, jutro czeka robota! :)
[zywoplot] z graba?