torebka - szewc?

1. Data: 2005-01-10 15:58:11

Temat: torebka - szewc?
Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam torebkę i nie odpowiada mi długość jej paska. Myślałam żeby go przeciąć
i zszyć ponownie, tak , żeby był krótszy. Jak myślicie szewc mi to zrobi na
poczekaniu? Chyba nie powinno kosztować więcej niż 5 zł?

Nusia

1. Data: 2005-01-10 17:04:35

Temat: Re: torebka - szewc?
Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie powinno kosztować więcej niż 5 zł?

Wątpliwa sprawa czy to jest taka tania impreza. Poza tym myślę że od torebek
najlepszym specjalistą jest jednak kaletnik a nie szewc. Najlepiej przejdź
się i dowiedz się bo to jest również uzależnione od tego gdzie mieszkasz. Ja
niedawno wybrałam się z moją starą skórzaną torebką do kaletnika. I tak, za
wymianę suwaka, podszewki i właśnie skrócenie paska kaletnik zawołał sobie
150złotych (W-wa).. I w taki sposób wróciłam z torebką do domu i nie wiem co
począć.

--
Pozdrawiam gorąco

Aga G.
GG 1732148

1. Data: 2005-01-10 17:05:16

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> poczekaniu? Chyba nie powinno kosztować więcej niż 5 zł?

Skracałam jakiś czas temu pasek od torebki u szewca i zapłaciłam dokładnie 5
zł. Nie trzeba przecinać paska i dawać do ponownego zszycia. W mojej torebce
szewc wypruł pasek z boku, skrócił tyle ile chciałam i wszył ponownie :)
Domową maszyną nie dałoby rady tego przeszyć.

pozdrawiam

Anuryca

1. Data: 2005-01-10 21:13:37

Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 150złotych (W-wa).. I w taki sposób wróciłam z torebką do domu i nie wiem

mieszkam we Wro, hmm wydaje mi się jednak że w Twoim przypadku było więcej
roboty, a ja chcę żeby po prostu zszył pasek, mogę go nawet sama uciąć :)
sama bym go nawet zszyła, ale nie mam odpowiednich narzędzi.
muszę popytać o kaletników we Wro.

Nusia

1. Data: 2005-01-11 11:32:20

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roboty, a ja chcę żeby po prostu zszył pasek, mogę go nawet sama uciąć :)
> sama bym go nawet zszyła, ale nie mam odpowiednich narzędzi.

Na ulicy Gwarnej za sklepem z bronia idac od Dworca Glownego jest szewc,
który zajmuje sie rowniez takimi sprawami (moze jest tez kaletnikiem),
wlasciwie to jego zona wszystko robi. Polecam bardzo.
Monia

1. Data: 2005-01-12 00:32:12

Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wymianę suwaka, podszewki i właśnie skrócenie paska kaletnik zawołał sobie
> 150złotych (W-wa).. I w taki sposób wróciłam z torebką do domu i nie wiem

o boze, jakis wariat !
ja tez dalam torebke do kaletnika aby skrocil mi pasek i zaplacilam 5 zl.
a za przerobienie paska do torby podroznej z pzrymocowanego na stale na taki
doczepiany 15 zl.
Poszukaj innego kaletnika, albo szewca jak radzi pomyslodawczyni tematu.
Moja kolezanka skrocila cala torebke u szewca za 15 zl. Mysle ze oni nie sa
specjalnie zaiteresowani tego typu robota, ale zapytac mozna.

opalenizna
[chwalę] baza pod cienie ArtDeco
pytanie o hormony - hirsutyzm
Podklad Max Factor ??????