tort-cukiernia-Warszawa-OT

1. Data: 2002-01-17 17:44:49

Temat: tort-cukiernia-Warszawa-OT
Od: <t...@n...kernel.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuje zamowic i kupic w jakiejs warszawskiej cukierni tort
imieniowy. Nie umiem robic tortow, potrafie piec proste ciasta
w stylu murzynek, babka cynamonowa z jablkami, faworki,
niestety jakiekolwiek przekladance czy ciasta tzw wykwintne
wychodza zdecydowanie niejadalne :) Nawet nie bede juz
probowac.

Jezeli ktos moglby polecic jakas cukiernie w Warszawie,
w ktorej mozna zamowic jakis tort, ktory w biszkopcie nie mialby
dodatkowego proszku do pieczenia (charakterystyczne duze i okragle
bable) ani zadnych "dodatkow" ani zadnych "dodatkow"
z charakterystycznym kwasnym posmakiem, z kolei krem nie byl
jedynie tlusto-slodki :), byloby super.
Dzis przechodzac obok pewnej cukierni, postanowilam kupic
troche faworkow. Ot tak, zeby porownac to co ja wypiekam,
z czyms co robia w koncu zawodowi cukiernicy... No niestety,
faworki okazaly sie czyms bladym (bialawym) o smaku maczno-
-slodkim z charakterystycznym z pewnym tlustym posmakiem... :(
Tak sie skonczyly zakupy w niby dobrych cukierniach.... :((

Pozdrawiam
t.

1. Data: 2002-01-17 17:56:17

Temat: Re: tort-cukiernia-Warszawa-OT
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@n...kernel.pl> wrote:

>Witam
>
>Potrzebuje zamowic i kupic w jakiejs warszawskiej cukierni tort
>imieniowy.

..Ktoś chwalił śmietankowy tort od Biklego...nie znam szczegółow

AgataW.

1. Data: 2002-01-17 17:58:15

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@n...kernel.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bable) ani zadnych "dodatkow" ani zadnych "dodatkow"
> z charakterystycznym kwasnym posmakiem, z kolei krem nie byl

Tortów nigdy nie kupowałem, ale naprawdę smaczne ciasta były zawsze
u Walczaka w al. Niepodległosci, róg Wiktorskiej (metro Racławicka).
Może ktoś ma jakieś doświadczenia z ich tortami?

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

1. Data: 2002-01-17 18:26:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
B i B. Ale słodkie.

> Tortów nigdy nie kupowałem, ale naprawdę smaczne ciasta były zawsze
> u Walczaka w al. Niepodległosci, róg Wiktorskiej (metro Racławicka).
> Może ktoś ma jakieś doświadczenia z ich tortami?

99,999% tortów jest dla mnie za słodkie dlatego małżonka robi. Ale tylko
dla nas.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-01-17 18:36:33

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> 99,999% tortów jest dla mnie za słodkie dlatego małżonka robi. Ale tylko
> dla nas.

No ba! Zresztą najlepsze robi moja mama. Na razie niekomercyjnie. :-)

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-01-17 18:57:19

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciasta jak marzenie - lekkie, rozplywajace sie w ustach sa w cukierni w
hotelu mercury tel 620-02-01

moi goscie sa zawsze zachwyceni, czesto sie tez zdarza, ze mysla, ze sama
robilam ,a to chyba duzy komplement, jak ciasto nie wyglada jak kupne.

1. Data: 2002-01-17 19:07:14

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tortów nigdy nie kupowałem, ale naprawdę smaczne ciasta były zawsze
> u Walczaka w al. Niepodległosci, róg Wiktorskiej (metro Racławicka).
> Może ktoś ma jakieś doświadczenia z ich tortami?

Co prawda nie mam doswiadczenia z tortami z tej cukierni, ale calkowicie
popieram Konrada - ciasta maja dobre.

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-01-17 19:23:31

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Co prawda nie mam doswiadczenia z tortami z tej cukierni, ale calkowicie
> popieram Konrada - ciasta maja dobre.

W końcu wiem, gdzie i przy czym spędzałem przez 4 lata okienka i "okienka". :-)

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2002-01-17 19:35:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W końcu wiem, gdzie i przy czym spędzałem przez 4 lata okienka i
"okienka". :-)
A fuj, toż to jakiś esgepisiak nam się trafił?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-01-17 19:53:56

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> "okienka". :-)
> A fuj, toż to jakiś esgepisiak nam się trafił?

A skąd! Wypraszam sobie. Do Walczaka najbliżej jest z dwóch warszawskich
liceów. Ja chodziłem do tego jedynie słusznego, najlepszego i w ogóle
super. Ech... cudowne lata, łezka w oku.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

makaron z boczkiem ale nie carbonara