tort jogo - do Joli L-L

1. Data: 2001-07-05 07:26:17

Temat: tort jogo - do Joli L-L
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolu jak Ci sie udal ten torcik jogurtowy? Przymierzam sie do niego, zrobie
go chyba w te sobote. Moze masz jakies dodatkowe wskazowki?
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2001-07-05 14:12:33

Temat: Re: tort jogo - do Joli L-L
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9i1502$9r3$...@n...tpi.pl...
> [...]
zrobie
> go chyba w te sobote. Moze masz jakies dodatkowe wskazowki?

Tort jogurtowy jest pycha . Wskazowki takie :(juz o tym pisalam ale zeby
zaoszczedzic szukania klepne jeszcze raz :)

Wypracowalam metode ktora daje 100 % sukces przy laczeniu jogurtu i cieklej
zelatyny ( wiadomo ze jogurtu nie podgrzewamy tylko jest chlodny a przynajmn
iej w temp. pokojowej) Zalana niewielka iloscia wody zelatyne w postaci gumo
wego gluta o ksztalcie naczynia w ktorym sie moczylo doprowadzam do postaci
plynnej w goracej kapieli : czyli nastawiam na gazie rondelek z woda , do ni
ego wkladam kubeczek z glutem i mieszam lyzeczka .W ciagu 2 min. glut zamien
ia sie w plyn ,tyle ze cieply. Nastepnie do zlewu nalewam zimnej wody, wklad
am kubeczek i mieszam stale lyzeczka az sie zrobi chlodna plynna ciecz. Wte
dy lacze powoli z chlodnym jogurtem energicznie mieszajac i juz...Polecam te
metode tym , ktorzy zechca sprobowac mojego tortu jogurtowego z truskawkami.
Przepis w watku:" zelatyna w listkach .Acha , 9 listkow zelatyny to tyle ile
zelatyna sypka na 3/4 litra plynu ( ten przelicznik - to zasluga Naszej
Archiwistki Herbatki):))).
Dalam jogurt naturalny Bakomy.
Wiecej grzechow nie pamietam...

Jola L-L

1. Data: 2001-07-09 07:01:33

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za ten przepis, torcik wyszedl pyszny, w sam raz na weekendowy upal.
Na pewno go powtorze - tym razem z jagodami, bo truskawki sie juz koncza
niestety

Asia

Jola L-L <j...@i...pl> wrote in message

> [...]
ile
> zelatyna sypka na 3/4 litra plynu ( ten przelicznik - to zasluga Naszej

L-L

1. Data: 2001-07-09 14:22:23

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ibl3k$c42$...@n...tpi.pl...

> [...]
.
> Na pewno go powtorze - tym razem z jagodami, bo truskawki sie juz koncza
no to sie ciesze :))),
ja tez go polubilam i tez mysle powoli o zmianie sezonowej dekoracji :))

Pozdrawiam z deszczowego
dzisiaj Gdanska

smak.pl
Jogurt z mleka kartonikowego?
Lilla, udalo sie !!
Mate i bombilla
Pomidorówka ze swieżych pomidorów... ;-)