Wroclaw - sklepy z indyjskimi ciuchami - pytanie

1. Data: 2005-03-17 15:57:35

Temat: Wroclaw - sklepy z indyjskimi ciuchami - pytanie
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwestia jak w temacie. Kiedys niezly sklep tego rodzaju byl
w przejsciu pod pl. 1 Maja, pamietam tez taki w jednym z sedesowcow
przy Grunwaldzkim (ale sie chyba likwidowal jesienia?) i stoisko
w Astrze (ale tam z kolei bywalo biednie, a sprzedawczyni okropna).
Czy ten na 1 Maja nadal zyje i ma sie dobrze? I, jesli nie,
to gdzie tego typu szmatek szukac? Najlepiej zeby bylo duzo,
duzych/ciazowych, i niedrogo.

Pozdrawiam :)

BA, co by sobie chciala jakis ladny namiocik na wiosne sprawic.

1. Data: 2005-03-17 16:24:11

Temat: Re: Wroclaw - sklepy z indyjskimi ciuchami - pytanie
Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przy Grunwaldzkim (ale sie chyba likwidowal jesienia?) i stoisko
> w Astrze (ale tam z kolei bywalo biednie, a sprzedawczyni okropna).

jest jeszcze jeden na pietrze w Hali Targowej, ale maja tam drozej niz w
"Monsunie" na Jednosci. Z kolei na Jednosci maja sporo pierdolek w stylu
drewnianych kotkow, bongosow, torebek i skarbonek, ciuchow jakby mniej ;)

pomyslnych lowow
Asiek

1. Data: 2005-03-17 16:28:21

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ten na 1 Maja nadal zyje i ma sie dobrze? I, jesli nie,
> to gdzie tego typu szmatek szukac? Najlepiej zeby bylo duzo,

Nie znam ulicy, ale wiem ze jest jeszcze taki sklep w okolicy Piramidy i ul.
Wieziennej

1. Data: 2005-03-17 16:30:32

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kwestia jak w temacie.

Jest na Jedności Narodowej, niedaleko skrzyżowania z Nowowiejską.
O.

1. Data: 2005-03-17 17:08:33

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna wrote:

> [...]
> Czy ten na 1 Maja nadal zyje i ma sie dobrze? I, jesli nie,
> to gdzie tego typu szmatek szukac? Najlepiej zeby bylo duzo,

A ten w Przejściu Garncarskim jeszcze istnieje? Wieku całe tam nie
byłam, jakieś 10 lat temu się tam w kiecki i kadzidełka zaopatrywałam,
zawsze mieli duży wybór.

--dusz.

1. Data: 2005-03-17 21:25:32

Temat: [totalny OT] prywata do Olgi ;)
Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@o...blabla.pl> napisał w wiadomości

Olga, czy to moze Ty mieszkalas pare lat temu w legendarnym ;) mieszkaniu
studenckim na Trzebnickiej? z Goska, Piterem i Sitkiem?

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-03-17 22:29:04

Temat: Re: [totalny OT] prywata do Olgi ;)
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <a...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Olga, czy to moze Ty mieszkalas pare lat temu w legendarnym ;) mieszkaniu
> studenckim na Trzebnickiej? z Goska, Piterem i Sitkiem?

Nie, to nie ja....
A czy Ty jesteś Asią Witek z legendarnego Biskupina?
Chyba nie.... ;-)
O.

1. Data: 2005-03-18 08:24:48

Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, to nie ja....
> A czy Ty jesteś Asią Witek z legendarnego Biskupina?
> Chyba nie.... ;-)

tez nie ;)
a co do legendarnosci mieszkania na Trzebnickiej, ono nawet jak sie wezmie
poprawke na studenckie "normy" bylo baaaardzo wyjatkowe, by nie rzec
zdziebko hardcorowe ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-03-23 10:18:22

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

\
> i stoisko
>w Astrze (ale tam z kolei bywalo biednie, a sprzedawczyni okropna).

hmm ostatnio tam bylam przypadkiem.. chyba sprzedwaczyni zostala
zmieniona.. bo byla bardzo sympatyczna ;)

>Czy ten na 1 Maja nadal zyje i ma sie dobrze? I, jesli nie,
>to gdzie tego typu szmatek szukac? Najlepiej zeby bylo duzo,
>duzych/ciazowych, i niedrogo.

na maja na razie chyba nieczynne.. zdaje sie ze nadal przejscie
remontuja..
pozostaje ten na Więziennej(troche drogo) i Hala Targowa..sama jestem
ciekawa gdzie ci z 1Maja sie przeniesli (jesli sie przeniesli)

CanoE
www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

[trochę OT] Co w szafie piszczy...
Pytanie o Avon