trądzik młodzieńczy

1. Data: 2001-05-01 15:27:50

Temat: trądzik młodzieńczy
Od: "miniak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje skutecznych najlepiej nieantybiotykowych metod leczenia
(tylko sprawdzonych)
pozdrawiam Maciek

2. Data: 2001-05-04 21:20:47

Temat: Re: trądzik młodzieńczy
Od: "alda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciężko doradzić....skutecznych metod jest tyle ile wyleczonych.....co
pomogło jednemu nie zrobi wrażenia na innym....
gdy miałam 16-17 lat wyleczyłam się metronidazolem......rzygać sie po tym
chce ale nie miałam wyjścia....pomogło....ale jak mnie dorwało coś w wieku
23 lat no to ta sama lekarka już nie dała rady......paru innych lekarzy też
nie......nikt nie wiedział co to jest naprawdę....i do dzisiaj nikt nie wie
co to naprawdę było....

napiszę parę rzeczy z własnego doświadczenia, które wydają mi się ważne:
-nie wiem ile masz lat ale moje drugie kłopoty [poważne] z cerą lekarka też
podicagneła pod młodzińczy [a miałam 23 lata! i młodzieńczy za sobą]

1-nie wierz w bajki typu-ożenisz się to przejdzie.....to trzeba
leczyć.....od seksu nie przechodzi.....
2-nie wyciskaj ropnych miejsc i nie pozwól żeby ktokolwiek Ci to
robił!!!!...a zwłaszcza kosmetyczki lub ''dobre''ciocie .....jesli takowa
mówi że trzeba to bierz nogi za pas dla własnego dobra....i sam też nie
kombinuj....jak bakterie ''zdechną'' samoistnie lub z pomocą leków to
miejsce to zamieni się w grudkę w porze skóry i wtedy można to usunąć
delikatnie....jedyne co wolno usuwać [ale fachowo!!!] to zaskórniki - to te
czarne kropeczki, jesli je masz.....to w nich sie robią stany zapalne....
3-higiena-bedzie bolało...raz-tonik z alkoholem robiony w aptece, dwa-tzw.
mydło bez mydła, lub podobne nie drażnące środki wskazane przez
lekarza......chodzi o to żeby utrzymać czystość w miejscach wolnych od
wyprysków ale tłustych oraz odkazić te zajęte.....
4-nie opalaj się!....słońce tego nie leczy......na lato się przytłumi ale na
jesień bedziesz miał horror do kwadratu....pamiętam koleżanki w szkole
średniej-rozpacz.....
5-jesli się to ''diabelstwo'' nie chce leczyć poproś lekarza o badanie
bakteriologiczne, pobiera sie ropę, bada bakterie i sprawdza co je zabija,
nie pamiętam jak się to badanie nazywa,

Co do środków doustnych-no to zalezy od stanu. Jednym pomaga zwykła maść z
cynkiem bez recepty, innym antybiotyki w płynach np. dalacinT, a innym
dopiero tzw. ciężka artyleria. Jako licealistka wysmarowałam i zeżarłam
niezłą listę-wszelkie dostępne bez recepty które niby pomagają natychmiast,
acnosan, neomycyna-maść i spray [notabene-podobno uczula!], domowe lecznie
aloesem [też może uczulać], maśc ichtiolowa [też może uczulać].....pomógł
dopiero metronidazol-silny lek przeciwabakteyjny, ale to było 12 lat temu i
nie wiem czy dlaej się to świństwo przepisuje.

Generalnie mogę powiedzieć tak-jezeli dostaniesz lek, stosujesz go, i mimo
to tempo rozwoju choroby się nie zmienia to lek jest nieskuteczny. Jeśli po
tygodniu lub dwóch łykania na twarzy dalej Ci wychodzą ''bomby'' to możesz
ten lek kopnąć do kąta. Natomiast jesli lekarz trafi z lekiem i choroba się
zatrzyma to antybiotyk nie powinien być odstawiony jak tylko ''buźka
śliczna'', trzeba brać jeszcze przez jakiś czas minimalną dawkę. A najlepiej
wykonać to badanie, o którym pisałam wyżej. Bywa że coś się tam ciekawego
znajdzie.

życzę ''buźki ślicznej''
pozdro
alda

aha....na gojenie jako środek wspomagający-RIVANOL-jako tzw. ''przymoczki''
lub w masci [przepisana przez lakearza i zrobiona w aptece]....

[wszystko co napisałam to z mojego doświadczenia, nie jestem lekarzem]

miniak napisał(a) w wiadomości: <9cmkde$336$1@h1.uw.edu.pl>...

3. Data: 2001-05-10 21:14:11

Od: Bohun <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

miniak wrote:

> Poszukuje skutecznych najlepiej nieantybiotykowych metod leczenia
> (tylko sprawdzonych)
> pozdrawiam Maciek

jeszcze 1,5 roku temu wyglądałem jak potwór...
wczesnieaj z trądzikiem męczyłem się przez ok. 4-5 lat

żarłem i smarowałem się wszystkim co jest na rynku...

...oczywicie to wszystko niebardzo mi pomagało...
ok. rok temu rozpoczęłem kurację lekiem ROACUTANE firmy Roche

no i po ok. 0,5 roku zupełnie się wyleczyłem... co więcej
nie mam nawrotów praktycznie od 5 mies. nic mi nie wyskoczyło...

wady tej kuracji:
-jak przeczyta się listę ewentualnych skutków ubocznych to można spasć z
krzesła...
-jest to cholernie droga kuracja... za pół roku żarcia tego specyfiku
mógłbym sobie kupić
nowy komputer... (a i tak trochę kasy zaoszczędziłem, bo miałem znajomą
w hurtowni
leków...)

p.s.
życzę szybkiego wyleczenia trądziku, bo wiem co to za cholerstwo...

--
pozdrawiam...

--------------
- __ //// -
- /_/ __ /_ __ @ @ -
= / // / / / / / / / 7 =
= /__//_/ / / /_/ / / --ooO--\----Ooo-- mailto:b...@p...fm =
==============

4. Data: 2001-05-23 07:31:05

Od: "Arek Piotrowski" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bohun <b...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...fm...

> [...]
>
> ...oczywicie to wszystko niebardzo mi pomagało...
> ok. rok temu rozpoczęłem kurację lekiem ROACUTANE firmy Roche

Potwierdzam - Roacutane jest świetny, najlepszy lek na świecie na trądzik
dla tych , którym nic nie pomagało. Ja już po miesiącu brania widziałem
znaczącą poprawę, ale trzeba brać pół roku co najmniej. Należy robić również
co m-c badania krwi. Ale efekt jest niesamowity - wszystko u mnie znikneło
bez śladu, a nie pomagało nic.... Jedyna wada to cena.....

<< Arkadiusz Piotrowski <-------------> http://arekpio.w.interia.pl >>
<< e-mail: a...@p...com.pl <-----------> a...@i...pl >>
<< ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

5. Data: 2001-05-23 13:34:40

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek Piotrowski" <a...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Bohun <b...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@p...fm...

Dam Ci radę mojej Mamy. Dzięki niej nie miałem nigdy problemu z trądzikiem.
Do dzisiaj mam "skórę jak aksamit".

SZARE MYDŁO i SZCZOTKA - taka jak do szorowania pleców (nie marudzić że
ostra)
- dawkowanie:
w wieku do 3 do 12lat - szorować raz dziennie CAŁE ciało
w wieku do 13 do 18lat - szorować raz dziennie CAŁE ciało,
szorować przy każdym wejściu do
łazienki (min 3x) - twarz
w wieku powyżej 18lat - szorować raz dziennie CAŁE ciało,
szorować 1-2 razy dziennie -
twarz
przy chorobach skórnych dawkowanie indywidualne
- przeciwskazania: (bardzo rzadko występujące) uczulenie na szare mydło

PS.1.20 letni znajomy z problemami skórnymi po zastosowaniu tej recepty
spytał
- Co jest w tym szarym mydle że daje takie wyśmienite efekty?
- NIC - odpowiedziałem - prócz mydła.

PS.2. Nie nabierajcie się na "cudowne środki" jest to sposób mądrych na
wyciągnięcie pieniędzy od głupich.

6. Data: 2001-05-23 13:38:45

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ituś" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - NIC - odpowiedziałem - prócz mydła.
>
> PS.2. Nie nabierajcie się na "cudowne środki" jest to sposób mądrych na

Przepraszam za brak podpisu

Pozdrawiam
Ituś

7. Data: 2001-05-23 20:18:28

Od: "Mietek" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co m-c badania krwi. Ale efekt jest niesamowity - wszystko u mnie znikneło
> bez śladu, a nie pomagało nic.... Jedyna wada to cena.....

Po co badania krwi? I jaka jest cena?

Pozdrawiam
Mietek
m...@p...com

8. Data: 2001-05-23 20:30:47

Od: "Krzysztof G. Baranowski" <k...@s...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 May 2001, Mietek wrote:
> Po co badania krwi?
Kontrola poziomu ALAT, ASPAT, trojglicerydow, cholesterolu.
Chodzi o to, ze jest to potencjalnie dosc niebezpieczny lek
- mozliwosc wystapienia dosc powaznych skutkow ubocznych.

> I jaka jest cena?
O ile dobrze sie orientuje opakowanie kapsulek 10mg kosztowalo
okolo 160 zlotych, kapsulki 20mg w granicach 300 zl za opakowanie.

Kris

9. Data: 2001-05-23 21:09:24

Temat: Re: tr?dzik młodzieńczy
Od: "Bartlomiej Kosik \(B.K\)" <b...@b...gnet666.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mietek" <m...@p...com> wrote in message
> również

> Po co badania krwi? I jaka jest cena?
>
> Pozdrawiam
> Mietek
> m...@p...com
>
>Badania krwi, żeby kontrolować czy nie podnosi się poziom cholesterolu i
lipidów we krwi. Cena około 3.000,- do 4.000,-zł (w zależności od masy
ciała) za kurację.

Pozdrowienia
Edyta

stomatolog