tradzik u niemowlaka ?

1. Data: 2009-08-21 15:30:10

Temat: tradzik u niemowlaka ?
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
bylem z synkiem 5 miesiecy u dermatologa niby ma tradzik niemowlecy....

kilka krostek zgrupowane razem w jednej plamce... teraz mu to torche zaschlo
i jakby skora schodzila delikatnie
co polecacie?

oklady z soli gorzkiej ?przemywanie rumiankiem ?

synek jest kompany w oilatum potem smarowany balsamem emolium.......

wczesniej gdy byl uzywany lek TRIDEM (masc) 2 dni i nie bylo sladu ale
tradzik wracal, lekarz zakazal stosowania tego leku.

2. Data: 2009-08-21 16:01:17

Temat: Re: tradzik u niemowlaka ?
Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:
> [...]
>

> wczesniej gdy byl uzywany lek TRIDEM (masc) 2 dni i nie bylo sladu ale
> tradzik wracal, lekarz zakazal stosowania tego leku.

Skoro zakazał to co nakazał?

--
animka

3. Data: 2009-08-21 16:36:44

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
bartek pisze:
> [...]
>

> wczesniej gdy byl uzywany lek TRIDEM (masc) 2 dni i nie bylo sladu ale
> tradzik wracal, lekarz zakazal stosowania tego leku.

no w sumie tylko zeby przemywac buzke po kapieli co robimy..... nie uzywac
oilatum przy pluskaniu malego ?????zeby na buzke mu nie lecialo ale to sie
nie da tak kompac, w sumie tylko zeby sie nie denerwowac ze to nic
groznego.....
ale wiadomo jak to rodzice

4. Data: 2009-08-22 12:25:03

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie
> jest narazone na dzialanie czegos co moze draznic skore.

> Bardzo delikatne nawilzanie jesli juz.

> A jest jakas potrzeba az takiego natluszczania skory?
>
> Napisz cos wiecej jak ta skora wyglada. Bo ja mam wizje malutkiej plamki i
> zdrowej poza tym skory, ale moze to troszke sie mija z rzeczywistoscia ;)

> Triderm to BARDZO silny lek, silny steryd plus antybiotyk i preparat
> przeciwgrzybiczy.
> Jest bardzo skuteczny przy nadkazonych zmianach - ale na twarzy powinien
> byc uzywany w ostatecznej ostatecznosci. Ogolnie nie jest to lek

plamki sa dwie po przeciwnych stronach, jedna ma z 2,5cm srednicy a druga z
1,5.... takie kola.

smarujemy mu teraz takim kremem
CICALFATE z firmy Avene, do tego przemywam te zmiany skorne roztworem z
soli gorzkiej.....

krem uzywany jest 2 razy dziennie czasem 1 (niby dobry).

plamki chyba juz powoli schodza skroka na nich sie robi zoltawa i sie odrywa
schodzi......poczekamy zobaczymy wszystkie rady pomocne

5. Data: 2009-08-22 17:33:52

Temat: zdiecie wykwitow
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbadc56e0cd5e183
.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f72f82fffaf946c5
.html

zrobilem zdiecie tej wiekszej plamki

prosze o opinie

ta skroka wierzchnia zaczyna pekac i schodzic.....
czy to aby na pewno tradzik dzieciecy ?

7. Data: 2009-08-30 08:09:18

Temat: Re: zdiecie wykwitow
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 22 Aug 2009 19:33:52 +0200 wiedźmin zdziwił się
> [...]
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako bartek, a następnie

Wedlug mnie to moze byc wszystko - ale nie tradzik niemowlecy.
Wpisz sobie w google haslo tradzik niemowlecy, daj szukanie grafik i zobacz
jak ta przypadlosc wyglada.
Nijak nie sa to dwie plamki.

To co jest na buzi Twojego dziecka moze byc wynikiem podraznienia,
niedojrzalosci gruczolow potowych, zakazenia skory, reakcja alergiczna.
Podstawowe leczenie to delikatna pielegnacja lagodnymi kosmetykami - super
jest Linomag, przyjrzenie sie diecie dziecka i wykluczenie z niej probnie
bialka krowiego, unikanie podraznien buzi (na czym dziecko spi?),
obserwacja.
Gdyby zmiany nie zanikaly lub wrecz przeciwnie - szybka wizyta u dobrego
dermatologa dzieciecego, innego niz ten u ktorego byliscie.
Bo to moze byc zakazenie skory i wtedy trzeba zastosowac wlasciwe leczenie.
Ale trzeba tez umiec rozpoznac tlo tego zakazenia. Moze byc potrzebny wymaz
ze skory, trzeba wziac pod uwage zakazenie wirusowe.

Bardzo uwazalabym ze smarowaniem tych zmian roznymi wynalazkami (triderm na
twarz to naprawde proszenie sie o klopoty, jesli zmiany tego nie wymagaja -
no bo jak trzeba to trzeba, a wtedy i tak trzeba bardzo uwazac i stosowac
sie do pewnych zasad - inaczej mozna zafundowac dziecku nieusuwalne
przebarwienia skory) - bo mozna z tego zrobic porzadna jazde.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

Re: Wszystkie religie swiata ujawniaja dokladnie te same prawdy stad musza miec tego samego autora - Boga (JP)
Torebka stawowa kciuka.
Zaświadczenie o zdrowiu psychicznym
Kregi szyjne
szczepienie dziecka MMR