traktorek na ogrod 20 arow

1. Data: 2008-05-04 15:29:05

Temat: traktorek na ogrod 20 arow
Od: "Kazimier" <@n...@w...pl@> szukaj wiadomości tego autora

Mam do zagospodarowania 35 arow. Sad ma 15 arow i 20 planuje na ogrod
warzywny.
Na kopanie szpadlem za duzy na ciagnik rolniczy za maly. Czy znacie jakis
sensowny sprzet do takiego ogrodu. ze wzgledu na koszty preferuje sprzet
uzywany.

2. Data: 2008-05-04 16:53:04

Temat: Re: traktorek na ogrod 20 arow
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kazimier" <@n...@w...pl@> wrote in message news:fvkkp6$lvh$1@news.wp.pl...
> [...]
> sensowny sprzet do takiego ogrodu. ze wzgledu na koszty preferuje sprzet

Robik lub Terra Vari.
Można kupić maszyny kolejno, w miarę potrzeb lub napływu gotówki.
http://www.hortmasz.com.pl/mikrociagniki_jednoosiowe
.php4

3. Data: 2008-05-04 17:01:31

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@h...com> wrote in message

> Robik lub Terra Vari.
> Można kupić maszyny kolejno, w miarę potrzeb lub napływu gotówki.
> http://www.hortmasz.com.pl/mikrociagniki_jednoosiowe
.php4

Zaczepy pozwalają na częściowe użycie maszyn od Terry w Robiku.
http://www.agromasz.arg.pl/

4. Data: 2008-05-05 11:19:42

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Jak chcesz, to Ci sprzedam traktorek fortschritt jednoosiowy - pług, brona,
glebogryzarka, kosiarka i inne.

Mam 2 - coś se wybierzesz.

gg 2998829

k...@w...pl