Re: tran

Data: 2007-03-11 21:51:25
Temat: Re: tran
Od: "Maja" <e...@i...pl>

On 11 Mar, 11:11, "Szczepan Białek" <s...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja"
> Owszem, spożywam dość mało węglowodanów, a w
> mojej diecie przeważają ryby, nabiał i warzywa. Ale jem chudo! I
> jeszcze jedno - staram się nie łączyć białek z węglowodanami.
> Ten rodzaj odżywiania sprawdza się w moim przypadku. Nie namawiam
> natomiast nikogo do stosowania mojej "diety", ponieważ uważam, że
> każdy organizm ma inne wymagania, których tu na grupie nie poznamy :).
>
> Jesteś na diecie Atkinsa.

Nie jestem na diecie Atkinsa, ponieważ nie jestem fanatyczką, a o
diecie Atkinsa wiem niewiele :)
Jem tak, jak chcę; w sposób taki, jaki odpowiada mojemu organizmowi.
Daleko mi do diety Atkinsa...

> Kwaśniewski dopuszcza ja dla zdrowych.

Tyle, że mnie opinia Kwaśniewskiego nie interesuje. LECZĘ się u
"swoich" lekarzy..:) Genialnych specjalistów zresztą.

> Ciągle nie
> rozumiecie że Jurek ludzi LECZY. Dla zdrowych jest tylko jeden wymóg którego
> Ty przestrzegasz pisząc: " spożywam dość mało węglowodanów".
> [...]

Ale ja tak robię, ponieważ mi tak odpowiada :) Po prostu. Taki sposób
odżywiania "spodobał się" mojemu organizmowi. Nikt mi nie zalecał
takiego odżywiania. Nie miałam również potrzeby, by schudnąć.
Odżywiam się zdrowo, i tyle. A świadczą o tym i wyniki badań, i moje
samopoczucie, no i stała waga.

Pozdrawiam,
Maja