Re: trawa i ja

Data: 2001-03-15 17:55:27
Temat: Re: trawa i ja
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl>

emes wrote:

> ojej, jakiś ty szlachetny i wspaniałomyślny! zamiast wsadzać do więzienia,
> nakładałbyś kary pieniężne. toż te wszystkie "ćpuny" powinny cię po rękach
> całować za tak wielką tolerancję dla ich niecnych wybryków...

teraz to ty wykrecasz kota ogonem. w takim razie skoro tak bardzo
krytykujesz, zdradz nam wszystkim swoj przepis na to, by normalni
ludzie nie stawali sie cpunami.

> zastanawiam się tylko, w jaki sposób szkodzę społeczeństwu, używając
> nielegalnych narkotyków. czyżbym był wywrotowcem, bo nie płacę akcyzy za
> wódę?

szkodzisz w ten sposob, ze zasilasz w forse swiat przestepczy.
mysle ze zdajesz sobie sprawe co to znaczy. powszechnie wiadomo
ze forsa to wladza.

> to jak w końcu: dekryminalizacja, czy kary pieniężne?

ja bym tam wlepial mandaty, coraz bardziej slone w miare zaliczania
kolejnych "lapanek". po przekroczeniu limitu, niestety do ciupy.
taki czlowiek nadal ma przeciez szanse isc na odwyk. prawda?

ps: moj sprzeciw (nie myl tego z nietolerancja) jest spowodowany
tym, ze najpierw jest fajnie, a potem jest juz za pozno.

ps2: dla mnie kazdy moze cpac ile wlezie. jesli chce, to moze
cpac az wykituje. jego prywatna sprawa. niestety kazdy
cpajacy propaguje idee cpania w swoim srodowisku, a to juz
jest niebezpieczne. i wlasnie to jest podstawa mojego sprzeciwu.

--