trawa | podkaszarka akumulatorowa

11. Data: 2007-03-23 09:14:48

Temat: Re: trawa | podkaszarka akumulatorowa
Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Mar 2007 10:06:51 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

> Nie tylko w Warszawie. I ile razy taka ekipa kosi na moim osiedlu, tyle razy
> się zastanawiam, czy koszenie sporych płaskich połaci kosą ma sens.

Bo oni ten sprzęt mają i na płaskie połacie i na pochyłe pobocza.
Poza tym te "płaskie" połacie są często płaskie z daleka a jak im
się dokładniej przyjrzeć to same górki, dołki, kamienie itp...

> A poza
> tym te kosy są _koszmarnie_ głośne i pracują _koszmarnie_ wolno :-(

Jak to Adaś Miauczyński powiedział...
;)

12. Data: 2007-03-23 11:39:35

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

M. Bukowski wrote:

> czyli mam rozumiec ze kosiarka bebnowo (reczna) to calkiem dobry
> wynalazek?
Tak. Koszt około 100 zł.
Do miejsc trudno dostępnych nożyce do trawy - chyba kilkanaście zł.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

13. Data: 2007-03-24 06:31:28

Od: "M. Bukowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast na trawniczek 60m2 to ja bym kupił elektryczną
> kosę/podkaszarkę, ale z kablem, nie z akumulatorem. Na tej wielkości
> to kabel nie zdąży się zaplątać, a akumulator to lubi się rozładować w
> najgorszym momencie...

brak sieci... bardziej niz rozladowania obawiam sie mizernych efekow ciecia
w przypadku accu

14. Data: 2007-03-25 08:04:29

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M. Bukowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> mozesz napisac cos wiecej o swoich wrazeniach z uzytkowania tej
podkaszarki
> co rozumiesz przez regularne koszeniei, nie chcialbym wyrzucic 300zl
> bloto, i czy wg Ciebie 60m2 nie da sie skosic ? a czym rozni sie
kosa od
> podkazarki spalinowej?

Kosa mechaniczna posiada nóż (zazwyczaj o trzech lub czterech
ramionach tnących)
Podkaszarka tnie żyłką.
Używam ASGATEC 1200.
Kosa o napędzie elektrycznym. W ubiegłym roku zapłaciłem 245pln.
Jestem zadowolony bo grubsze chwaściory koszę nożem a trawę żyłką
(teren 4 ary). Mocna i łatwa w obsłudze i konserwacji.
http://www.asgatec.com/pl/02/index.html

Pozdrawiam praktycznie

jaka piękna zima tej wiosny
Płyn Helliga - pomiar pH gleby