[troche OT] AbGymnic

21. Data: 2002-05-04 21:23:09

Temat: Re: [troche OT] AbGymnic
Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozna liczyc na "recenzje" urządzenia za miesiąc np.? Ciekaw jestem jak
na
> prawdę to działa. Pochwalisz sie ile centymetrów ci ubyło? Ja zastanawiam
> się nad kupnem ale nie znam nikogo kto to uzywa i może mi rzetelnie
> odpowiedzieć na pytanie "działa czy nie"? Na razie Piotr mnie troche
> nastraszył... :-))
> Pozdrawiam serdecznie

Spoko, jak minie miesiac, to sie odezwe;)
Dzialac dziala, troche chodza miesnie, ale tak samemu tego i tak nie
zostawie i cwiczyc dalej swoja droga bede
Demona

22. Data: 2002-05-04 22:22:26

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ
> tak, zapomniałem że jesteś klientem TV-marketu....

> Niestety zbytnio nie mogę się zagłębiać i używać zbyt skomplikowanych
> argumentów. Muszę się dostosować do rozmówcy, tak aby zrozumiał. Cieszę
sie,
> że już zaczynasz rozumieć.

> O co Ci chodzi tym razem????? Robić kwasy????? Nie rozumiem.

> Niestety klienci TV marketów wymagają specjalnej troski i cierpliwego,
> delikatnego tłumaczenia. Szkoda gadać.

To właśnie nazywam "robieniem kwasów"

23. Data: 2002-05-04 22:40:45

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A swoja droga sam żaresz jakieś leki i inne świństwa (Thermo Pro, Ripped
Fuel, Xenadrine, ECA - chwalisz się tym w innych postach) które na pewno nie
są obojetne dla wątroby a traktujesz niewinną w sumie elektrostymulację jak
by to było nie wiadomo jakie zło.... śmieszne to dla mnie jest.

24. Data: 2002-05-05 06:21:35

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vector_layer" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak
> by to było nie wiadomo jakie zło.... śmieszne to dla mnie jest.

Widzisz, że sam nie odróżniasz tego co jest skuteczne i nieszkodliwe przy
prawidłowym używaniu od tego, co jest nieskuteczne i potencjalnie szkodliwe.
Nie wiesz o czym piszesz. Kolejny raz dajesz do zrozumienia, że jesteś
ignorantem tak jak większość klientów TV marketów.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

25. Data: 2002-05-05 09:43:01

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiesz o czym piszesz. Kolejny raz dajesz do zrozumienia, że jesteś
> ignorantem tak jak większość klientów TV marketów.

W kazdym poście próbujesz mnie obrazić... i właściwie nic więcej. Nie
wyjaśniasz czemu jest tak jak ty mówisz tylko każesz innym przyjmować twój
sposób myslenia na zasadzie "bo tak i już" a jak ktoś sie nie zgadza to
wyciagasz argumenty na poziome 5 klasy podstawówki - obrażasz i
katalogujesz.... Ciężko musi Ci być na świecie skoro otaczaja cię sami
idioci :-)) No ale cóż... przyzwyczaiłeś się do tego że małolaty na siłowni
wlepiaja w ciebie wzrok z nabożnym szacunkeiwm i przez to wydaje ci sie że
taaaaki mądry jesteś...

26. Data: 2002-05-05 09:45:46

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>. Albo dostaniesz takich rozstępów, że

> To do mnie dotarło.... no szkoooda - bede musiał sie pozginać... :(
> he he he
> Ale czy nie można by używać AbGymnic'a wspomagająco? Ja się nie chcę
> napakować a jedynie zrzucic brzuszek

Wszystkie tego typu urządzenia wymyślono dla wspomagania treningu. Do
masażu, regeneracji uszkodzonych włókien mięśniowych, odtłuszczenia
pewnie też. Ale do wspomagania_treningu. W sporcie_wyczynowym!
Później zwęszono interes i zaczęto wciskać to ludziom w TV shopach.

Do zrzucenia brzuszka służy zmiana sposobu odżywiania, oraz
ćwiczenia aerobowe( pływanie, rower, bieganie,aerobik,)
Jak to pisał Jan W. w którymś poście, mięśnie można ćwiczyć i rzeźbić,
ale żeby je odsłonić potrzebna jest odpowiednia dieta.

A próbowałeś kiedyś ......... skakanki?
Taki głupi, prosty przyrząd ( ? ) do ćwiczeń.
W trakcie skakania na skakance zaangażowane są praktycznie wszystkie
mięśnie...
Dojdź do 45 min. skakania non- stop...:-)))))

Pzdrw
Piotr

PS
Ja przez 40 lat szukałem prostej i łatwej drogi:-(( Na zgubienie
brzucha... , na rzucenie palenia... Na życie...
Wynalazki, wynalazki, ułatwienia...
Doszedłem do 90 kg przy wzroście 176 cm. Miałem kłopot z zawiązywaniem
butów... I paliłem dwie paczki dziennie...
Nie szkoda Ci czasu na chodzenie takimi drogami:-(((???
Pzdrw
Piotr

27. Data: 2002-05-05 10:08:02

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposób myslenia na zasadzie "bo tak i już" a jak ktoś sie nie zgadza to
> wyciagasz argumenty na poziome 5 klasy podstawówki - obrażasz i

Spieszę z wyjaśnieniem.
Klienti TV marketów, to osoby nie mające dobrego rozeznania w rynku danego
produktu. Nie znające się na danym produkcie. Prowadzą mało aktywny tryb
życia. Z tych powodów są łatwymi klientami przeróżnych produktów
obiecujących spektakularne efekty. Abgymnic jest takim produktem. Jest
wygodny dla leniuchów. Bycie leniuchem jest wysoko skorelowane z długim
oglądaniem telewizji. Osoby długo oglądające telewizję zwykle mało się
ruszają, są otyłe i chętnie by to zmieniły w taki sposób który nie wymaga
wysiłku.

Przykłady produktów na które najczęściej nabierają się naiwni frajerzy
kupujący w TV marketach:
- usługi finansowe typu piramida,
- garnki kilka razy droższe niż takie same w sklepie (o których klienci nie
wiedzą),
- 0700 itp, obietnica poznania tego jedynego partnera,
- magiczne talizmany i krzyżyki,
- kremy o niesamowitych właściwościach,
- zioła na wszystko,
- wymyślne urządzenia treningowe typu abgymnic, czy dziwne rolki itp ,
zupełnie zbędne i mało skuteczne,
- różne produkty dostępne w powszechnej sprzedaży, które dzięki pomysłowemu
przedstawieniu i uświadomieniu zgnuśniałemu telewidzowi ich wszechstronnego
zastosowania mogą być sprzedane 3-5 razy drożej niż np w sklepie. Tego typu
produkty zwykle są w niektórych sklepach słabo eksponowane i klienci o nich
nie wiedzą. Mają też inne nazwy.

Nieznajomość zasad treningu, brak elementarnej wiedzy o zdrowym trybie życia
pozwala na nazywanie takich ludzi ignorantami w odniesieniu do naszego
tematu.
Spełniłeś te wszystkie cechy. Nazwałem Cię ignorantem. Wiem, że to może
trochę boleć ale tak już jest. Uraziło Cię dosadne nazywanie rzeczy po
imieniu. Cóż, nie czytaj newsów, nie będziesz się narażał.

Wiele osób będąc świadomymi cech TV-marketów i cech ich klientów ma
wyrobione zdanie na ten temat. Kiedy ktoś ich pyta o tego typu produkt, to
ledwie mogą opanować kpinę z inteligencji czy wiedzy ogólnej pytającego.
Starałem się na początku w skrócie przedstawić wady tego urządzenia. Byłeś
odporny na argumenty. W końcu jednak się przekonałeś.

Przedstawiłem mam nadzieję rzeczowe argumenty.

> [...]
siłowni
> wlepiaja w ciebie wzrok z nabożnym szacunkeiwm i przez to wydaje ci sie że

Ciężko Ci musi być na świecie skoro aby poprawić swój nędzny wygląd kupujesz
urządzenia typu abgymnic. No cóż przyzwyczaiłeś się do tego, że żadna
atrakcyjna dziewczyna na Ciebie nie spojrzy, chyba, że z obrzydzeniem. Przez
to wydaje Ci się, że jesteś mądrzejszy od tych lepiej zbudowanych, którzy
chodzą na siłownię.
;-)

28. Data: 2002-05-05 10:36:40

Od: "Gordita" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo zaciekawiło mnie, jakie jest twoje wykształcenie, wykonywany zawód,
wiek oraz miejsce zamieszkania (w przybliżeniu ;)) .Czy mógłbyś udzielić mi
tego typu informacji? Z góry dziękuję.

29. Data: 2002-05-05 10:39:44

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> butów... I paliłem dwie paczki dziennie...
> Nie szkoda Ci czasu na chodzenie takimi drogami:-(((???

Chyba masz rację.
Powiedz mi jaką dietę stosowałeś? Ile czasu zajęło ci zrzucenie nadwagi.
Ja w tej chwili ważę 100 przy wzroście 176 - w grudniu 2001 warzyłem 80 ale
rzuciłem palenie i waga poszła o 20 kilo praktycznie w ciągu 3 miesiecy (az
mi sie rozstępy porobiły). Jak to jest z takimi "błyslkawicznymi"
kilogramami - czy jest mozliwść zrzucić je tak szybko jak przyszły? A jeśli
tak to jaka dietą?

30. Data: 2002-05-05 10:42:22

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spieszę z wyjaśnieniem.
> Klienti TV marketów, to osoby nie mające dobrego rozeznania w rynku danego
> produktu.
BAL BLA BLA - wycięłem żeby nie zanudzać grupowiczów :-)))
> [...]
Przez
> to wydaje Ci się, że jesteś mądrzejszy od tych lepiej zbudowanych, którzy

Ciebie chyba ktoś w życiu baaardzo skrzywdził....
Chcesz ciasteczko?

nie wierze
Przepraszam Anię (st205) Re: czat Agnieszką Oledzką - Redaktor
CELLULITIS 2002
CELLULITIS 2002
zatrzymanie pracy serca u Atkinsa