trochę mącenia z rana, jak smietana...

61. Data: 2010-01-15 10:43:10

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Opłacana przez tajne stowarzyszenie "trzymające grupę" i będące w stałym
kontakcie mejlowym, telefonicznym itd.?

MK

PS. Iza / Ender, czy wy jestescie jedną osobą?

62. Data: 2010-01-15 10:43:15

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sty, 11:39, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Zaj czek, zaj czek.... bez n zek i bez r czek
> za spraw pinezki przybity jest do deski
> i mieje si ha ha, bo jeszcze oczka ma.
>
> (autentyczna pioseneczka z autentycznego przedszkola)
>
> Si zastanowi , czy Ci odpowiedzie .
> A po co Ci taka wiedza potrzebna? MK

> Potarzam.
Vilar, dlaczego przeraża Cię proste pytanie?( pytam retorycznie)
Wystarszy w odpowiedzi SZCZERE: TAK lub NIE

63. Data: 2010-01-15 10:46:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomiem tak,
nie mam problemu z odpowiedzią na to pytanie i pewnie odpowiem Ci jutro.
Ale dziś trochę się podroczę i powiję.
Bo tak.
Jestem kobietką i mam prawo :-), MK

.googlegroups.com...

64. Data: 2010-01-15 10:48:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy przyzwoity mężczyzna jest lesbijką....
Też mi nowość. MK

65. Data: 2010-01-15 10:49:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra dzieci, idę tyrać...
Bawcie się dobrze, MK

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 15 Sty, 11:32, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Według wizji CBka.... Wszyscy Jesteśmy Psycho...patami :-), MK

Potarzam.

66. Data: 2010-01-15 10:50:43

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sty, 11:46, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Pomiem tak,
> nie mam problemu z odpowiedzią na to pytanie i pewnie odpowiem Ci jutro.
> [...]

Acha...wobec tego, już nie musisz.IM
>PS. Iza / Ender, czy wy jestescie jedn osob ?
Odp. Nie

67. Data: 2010-01-15 11:13:21

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
> [...]

Potarzam.

> Czy Ty Vilar jesteś psychologiem badz psychiatrą ?

Może tylko psychiczną?

68. Data: 2010-01-15 11:14:10

Temat: Re: [OT] trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata.M" <c...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> W czelusciach zycia mój drogi, w czelusciach zycia.
> I nie na dobre. Zatęskniłam :)

Dobra dobra, nie ze mną te ckliwe gadki. Za co siedziałaś, i czy zostałaś
pozytywnie zresocjalizowana ? ;)

> Tak trzymać! I to jest dowód na to jak wirtual może kreowac real.
> I "pewna osoba" ani przez chwile się nie zastanowiła, ze postowanie z TZ
> na grupie usenetowej to "mącenie z rana jak smietana :)

Zgadzam się. Usenet to nie miejsce na rozmowy z TŻ - tyle niepowołanych osób
może czytać, zasiewać ziarenka niepewności po obydwu stronach, mącić ... a
przecież zawsze po kolacji można razem usiąść na kanapie i pogadać sobie
bezpiecznie np. przez gg !

> zawsze miałam ten dylamat - lepiej pukać czy być pukaną

Fak. Czyli teoria że dla kobiet najważniejsza jest sceneria poszła się pukać
:)

> Przemku po zbóju - musze się troche pokonfigurowac, ale bede gdzieś po
> sąsiedzku i zajrzę.

A zajrzałem w sąsiedztwo, zajrzałem - stąd wiem nawet że 3 lata dostałaś ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

69. Data: 2010-01-15 11:32:43

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Czy tylko ja mam jakieś głupie skojarzenia????

Znaczy, jakie?
I.

70. Data: 2010-01-15 11:43:10

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 14-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

> przemciu, czy tej pani coś już mam zacząć tłumaczyć?
> :)

Nie pawciu - zepsuł bys mi reputację ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.