troll na urlopie?

1. Data: 2004-08-31 21:34:44

Temat: troll na urlopie?
Od: "jestem" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i proszę, jest dzisiaj kilka nowych postów Magdy Bassett i ani razu nie
została ona zaatakowana, jak to dotąd zawsze bywało. Troll na wakacjach?
Sprawdźmy, kogo dziś nie było, może raz na zawsze zdemaskujemy trolla.

1. Data: 2004-08-31 22:35:00

Temat: Re: troll na urlopie?
Od: b...@m...pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> została ona zaatakowana, jak to dotąd zawsze bywało. Troll na wakacjach?
> Sprawdźmy, kogo dziś nie było, może raz na zawsze zdemaskujemy trolla.

jestem :-)
Barbara

1. Data: 2004-08-31 22:39:58

Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jestem" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wakacjach?
> Sprawdźmy, kogo dziś nie było, może raz na zawsze zdemaskujemy
Cicho, nie wywoluj z lasu :)

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2004-09-01 06:29:37

Od: "maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trole na bezludną wyspę!!!!

1. Data: 2004-09-01 09:16:47

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Trole na bezludną wyspę!!!!

no właśnie:)

1. Data: 2004-09-01 10:15:00

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jestem" <j...@p...onet.pl>
[...]
> Sprawdźmy, kogo dziś nie było, może raz na zawsze zdemaskujemy trolla.

Sprawdzić to nie problem ale demaskować? Po co?
Przecież odebrałbyś mu/sobie* to co dla niego/ciebie* najcenniejsze.
Czyli poczucie wyższości.
Poza tym dlaczego chcesz wiedzieć KTO go/cię* czyta?
Plebiscyt?
A nagród tym razem nie ma/będzie*?
;-)
* niepotrzebne skreślić
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

---
List wolny od wirusów.

1. Data: 2004-09-01 11:20:49

Od: "jestem" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
3+Poza tym dlaczego chcesz wiedzieć KTO go/cię* czyta?
> Plebiscyt?
> A nagród tym razem nie ma/będzie*?
OK Jerzy, jesteś już odhaczony jako obecny, pozostałe osoby, które się
odezwały, też. Nad nagrodą będziemy myśleć.

1. Data: 2004-09-01 11:21:17

Od: "matylda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i proszę, jest dzisiaj kilka nowych postów Magdy Bassett i ani razu nie
> została ona zaatakowana, jak to dotąd zawsze bywało. Troll na wakacjach?
> Sprawdźmy, kogo dziś nie było, może raz na zawsze zdemaskujemy trolla.
nie ma Władysława Łosia
matylda

1. Data: 2004-09-01 13:20:36

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem wrote:
> [...]
> razu nie została ona zaatakowana, jak to dotąd zawsze bywało. Troll
> na wakacjach? Sprawdźmy, kogo dziś nie było, może raz na zawsze
===
Mnie nie ma. Ten post został wysłany przez automat pocztowy.

z. up. waldka - automat
===

1. Data: 2004-09-01 14:11:32

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jestem" <j...@p...onet.pl>
> OK Jerzy, jesteś już odhaczony jako obecny, pozostałe osoby, które
się
> odezwały, też.

Wiedziałem, że mnie zaszczycisz odpowiedzią.
;-)

> Nad nagrodą będziemy myśleć.

Przecież wiem, że to nie ty podejmujesz decyzje.
Przewodniczącym też wiem kto zostanie, ale swoją drogą mógłbyś wymienić
skład Jury.
pozdr. Jerzy

---
List wolny od wirusów.