troszkę OT:Gdzie to kupić i jak to się nazywa?

1. Data: 2003-10-08 12:55:44

Temat: troszkę OT:Gdzie to kupić i jak to się nazywa?
Od: "ACF" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Piłam ostatnio świetną kawkę z pianką (chyba frape -pewnie źle napisałam)
Kawka była przyrządzana za pomocą takiego małego mikserka, chyba na baterie,
a mikserek zakończony taką jakby sprężynką.

Jak się nazywa taki mikserek i gdzie takie coś można dostać - najlepiej we
Wrocławiu albo w jakimś internetowym sklepie. Nie umiem znaleźć bo nie wiem
jaką to ma nazwę :(

Pomóżcie kochani - ładnie proszę

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-10-08 13:00:18

Temat: Re: troszkę OT:Gdzie to kupić i jak to się nazywa?
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-08 14:55:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ACF* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Wrocławiu albo w jakimś internetowym sklepie. Nie umiem znaleźć bo nie wiem

Z opisu wynika, ze to ubijaczka do smietanki (pianki) - jest w IKEI, pewnie
we Wroclawiu tez jest IKEA.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-08 13:01:38

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ACF" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jak się nazywa taki mikserek i gdzie takie coś można dostać - najlepiej we
> Wrocławiu albo w jakimś internetowym sklepie. Nie umiem znaleźć bo nie

W Ikei za 3.99

Kasia

1. Data: 2003-10-08 13:01:50

Temat: Odp: troszkę OT:Gdzie to kupić i jak to się nazywa?
Od: "Smerf" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówisz o caffe frappa,
oczywiscie mozesz kupic 'mikserek' ;) ale rownie dobrze zrobisz to zwyklym
mikserem.
Dwie łyzeczki kawy rozpuszczalnej, 1 cukru(jezeli chcesz), dolej okolo 1/2
szklaneczki wodu niegazowanej.
Mikserem rozmieszaj okolo 1 minuty, na samym koncu mieszaj sama górę
mieszanki :)
Na koncu dolej mleka, dodaj lodu
i to wszystko
smacznego

Smerf

1. Data: 2003-10-08 16:21:21

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To samo zrobisz jak do jakiegokolwiek zamykanego pojemnika(jak nic nie masz
takiego - shaker byłby idealny-słoik też się nada) wrzucisz parę kostek
lodu.Trzeba potrząchać koło minuty.Pianka wyjdzie i bedzie zimna
kawka.Przepis wyżej.
Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2003-10-09 08:58:44

Od: "ACF" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję za szybkie odpowiedzi :)
we Wrocławiu jest Ikea wiec mikserek jest w zasięgu, a kawka frape byla
rewelacyjna więc mikser nabędę bo shakera nie ma.
Dziękuje za namiary na mikserek i za przepisy na kawke.

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-10-11 13:54:21

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Z opisu wynika, ze to ubijaczka do smietanki (pianki) - jest w IKEI, pewnie
> we Wroclawiu tez jest IKEA.

W Ikei są na baterie? Widziałam tylko takie ręczne. Sama mam kupiony
w jakimś sklepie AGD w Niemczech (tu są wszędzie, Lia: jeśli nigdzie nie
znajdziesz, to mogę kupić i przywieźć, będę we Wrocławiu w okolicach
1 listopada). I od razu powiem, że moim zdaniem że nie warto kupować
bardzo byle czego, bo te tanie są po prostu za słabe. Mam taki za
parę euro jakiejś mało znanej firmy, ale kolega ma Severina, i tamten robi
znacznie fajniejszą, sztywniejszą i trwalszą pianę.

Poza tym oczywiście używam go nie tylko do frappe, ale przede wszystkim
do cappucino i kakao z pianką. Mniam :)

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2003-10-11 13:57:20

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Dacko napisał:

> w jakimś sklepie AGD w Niemczech (tu są wszędzie, Lia: jeśli nigdzie nie
> znajdziesz, to mogę kupić i przywieźć, będę we Wrocławiu w okolicach
> 1 listopada).

Przepraszam, posty w wątku mi się pomieszały i dopiero doczytałam, że nie Lia
szukała mikserka, a Agnieszka. Tak czy inaczej mogę go dostarczyć do Wrocławia,
jeśli nigdzie nie będzie :)

Aha, i przypomiałam sobie, że je w Media Markcie niemieckim widziałam, może
we wrocławskim też się znajdą?

Evva

1. Data: 2003-10-17 04:32:58

Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest w media markcie i w niedziele na świebodzkim :)

> [...]
> rewelacyjna więc mikser nabędę bo shakera nie ma.
> Dziękuje za namiary na mikserek i za przepisy na kawke.

na teraz! co z pora?
GARNKI BERGHOFF
<PILNE> Potrzebna SZYBKA pomoc ! (Wybór lodówki i mikrofalówki)
Nie wyszło :(
RE: marynowanie podgrzybkow??