truskawa a karty kredytowe

1. Data: 2005-04-02 17:03:01

Temat: truskawa a karty kredytowe
Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest? Czy mozna tam zaplacic zwykla karta??? razem z kolezanka
probowalysmy i nic sie nie dalo.pisalo ze karta invalid.a kasa na karcie
oczywiscie byla.w koncu kliknelysmy na paypal.ale zaraz doczytalysmy ze w
polsce tym placic nie mozna.przyszlo potwierdzenie zamowienia ale ani slowa
o platnosci.i co teraz????

1. Data: 2005-04-02 18:19:09

Temat: Re: truskawa a karty kredytowe
Od: "Maja Biniewicz" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy aby na pewno była to karta KREDYTOWA? Na truskawie nie akceptują naszych
kart "bankomatowych", a tylko kredytowe, czyli z wypukłymi napisami. Pytam,
bo wiele osób myli te 2 rodzaje kart. Jest więc różnica między Visą Electron
(tą np nie zapłacisz) a Visą Classic (tą już zapłacisz)
A w ogóle to najlepiej sobie załatwić eKartę z mBanku :)

1. Data: 2005-04-02 18:39:14

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Biniewicz napisał/a w news:d2mnmt$oc2$1@inews.gazeta.pl:

> A w ogóle to najlepiej sobie załatwić eKartę z mBanku :)

Która kosztuje 25zł.
btw Pisz POD cytatem.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-04-02 18:49:22

Od: "Maja Biniewicz" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@o...pl> napisał(a):

> Która kosztuje 25zł.
> btw Pisz POD cytatem.

no kosztuje... Tu są dokładne opłaty:
http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-ekarta.htm
Zresztą ona i tak potaniała - kiedyś kosztowała 36 zł
Zresztą myślę że utrzymanie zwykłej karty kredytowej kosztuje nawet więcej.
Tyle że można nią robić zakupy w "normalnych" sklepach, co raczej nie jest
dla mnie.

1. Data: 2005-04-02 19:57:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Biniewicz wrote:

> Zresztą myślę że utrzymanie zwykłej karty kredytowej kosztuje nawet
> więcej.

Przeważnie koło 60-80 zł rocznie. Choć Shitibank ostatnio zrobił promocję i
daje Visę-Moto, czy jak tam ona się nazywa, za 30 (ale tylko w pierwszym
roku).

> Tyle że można nią robić zakupy w "normalnych" sklepach, co
> raczej nie jest dla mnie.

Yyy, nie kupujesz w "normalnych" sklepach? 8->>

JoP

1. Data: 2005-04-02 20:06:59

Od: "Maja Biniewicz" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@N...com.pl> napisał(a):

> Yyy, nie kupujesz w "normalnych" sklepach? 8->>
>
> JoP

:) Chodziło mi oczywiście o to że nie chciałabym miec takiego łatwo
dostępnego kredytu na życzenie, bo na pewno bym z niego skorzystała i
zadłużyła się po uszy. A później chleb z margarynką bym musiała jeść przez
miesiąc ;)

1. Data: 2005-04-03 13:06:44

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzeczywiscie to jest zwykla karta elektorniczna,za utrzymanie rachunku nic
sie nie placi.w kazdym razie juz sobie z problemem poradzilam bo znalazlam
firmy w Polsce ktore dokonuja przelewow z paypal pobierajac 4 procent.wiec
nie tak duzo,zwlaszcza ze miliardow tam nie wydaje.dziekuje za odpowiedzi i
pozdrawiam.

Użytkownik "Maja Biniewicz" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d2mu13$nl3$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2005-04-03 15:08:29

Od: ikaps <i...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 02 Apr 2005 20:19:09 +0200, Maja Biniewicz
<k...@W...gazeta.pl> napisał:

> Pytam,
> bo wiele osób myli te 2 rodzaje kart. Jest więc różnica między Visą
> Electron
> (tą np nie zapłacisz) a Visą Classic (tą już zapłacisz)

Chyba, ze masz Vise Electron z Inteligo :)

> A w ogóle to najlepiej sobie załatwić eKartę z mBanku :)

Albo zwykla karte platnicza Visa Electron z Inteligo- oplata za karte=
1zl/m-c, a mozna nia wyplacac z bankomatu, placic w sklepie i w necie, bo
jako jedyna polska VE jest przez sklepy internetowe traktowana jako karta
"wypukla". Mnie sie jeszcze nie zdarzylo, zebym miala jakiekolwiek
problemy z placeniem nia w necie :)

Kasandra

i...@N...wp.pl (uwaga na pułapkę w adresie)

1. Data: 2005-04-03 17:16:24

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikaps" <i...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jako jedyna polska VE jest przez sklepy internetowe traktowana jako karta
> "wypukla". Mnie sie jeszcze nie zdarzylo, zebym miala jakiekolwiek

Dokładnie, to samo miałam napisać.Ja tez jestem z niej bardzo zadowolona i
bez problemu płacę przez internet.

Gosia

1. Data: 2005-04-03 19:07:18

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam zwykla karte w inteligo visa electron i nie chcialo mi jej
zaakceptowac :(((
zastanawiam sie teraz czy jeszcze raz nie sprobowac.

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ikaps" <i...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie, to samo miałam napisać.Ja tez jestem z niej bardzo zadowolona i
> bez problemu płacę przez internet.
>
> Gosia

makijaz w stylu brigitte bardot
pięknie nam jest w zielonym
puder w kulkach Cristhine
[Wrocław] To co z tym spotkaniem w herbaciarni?
Coś na stopie - liszaj?