trwala

1. Data: 2002-09-20 07:15:34

Temat: trwala
Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej hej
juz od dluzszego czasu kusi mnie, zeby sobie zorbic trwala. mam cienkie
wlosy, ktore maja tendencje do oklapywania. bardzo sie sobie podobam we
wlosach po papilotach.. i od innych tez zbieram komplementy wowczas;) tylko
ze jak zakrecam wlosy to juz wieczorem sa niemal proste.. chcialabym zrobic
jakas delikatna, lekka trwala. i chcialabym, i boje sie. mam kilka pytan:
1. czy po 'lekkiej' trwalej rzeczywiscie wypadaja wlosy?
2. czy mozna stworzyc efekt naturalnych fal, a nie straczkow?
3. czy jak sie ma (lekka) trwala to mozna po prostu wstac, umyc glowe i isc
na swiat? czy bez zadnych zabiegow nie robi sie siano?
moze te pytania nie sa za madre, ale naprawde nie mam doswiadczenia i moje
psiapsiolki tez jakos trwalej nie robily. pamietam tylko jak kiedys kiedys
moja mama zrobila sie raz w zyciu na 'mokra wloszke' i fryzjerka kazala sie
jej czesac widelcem;) no ale mi oczywiscie o inny efekt chodzi...
pozdrawiam
vs

1. Data: 2002-09-20 07:41:45

Temat: Re: trwala
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka fajna trwala nazywa sie Headlines....podnosi ona wlosy u nasady
dzieki temu wlosy nie sa oklapniete polecam nie jest szkodliwa tzn nie
niszczy tak wlosow jak inne trwale
KAsia

1. Data: 2002-09-20 07:47:12

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> jej czesac widelcem;) no ale mi oczywiscie o inny efekt chodzi...
Raz w życiu sobie zrobiłam trwałą.Ponieważ moje włosy jak schną same,bez
suszarki to jak są suche to wyglądają beznadziejnie-a miałam jechać nad
morze-to postanowiłam sobie zrobić LEKKĄ trwałą.
I tak.W sumie można powiedzieć,ze ta trwała nie rożni się od zwykłej.
Przed umyciem włosów musiałam je rozczesać,potem umyć i nie rozczesywać bo
się robiło siano.Efekt osiągnęłam-jak wychodziłam z wody to włosy się fajnie
kręciły i było ok.Ale wiesz,trwała nie trwa wiecznie.Najgorzej jest jak
schodzi...
Ja mam włosy za ucho,trochę dłużej,wiec jak mówiłam układam je na
szczotkę,żeby jakoś wyglądały.Z trwała tez tak można,ale rozprostowane włosy
wyglądają jak po jakiejś karbownicy-ohyda.Potem byl dluuuugi rok chodzenia
do fryzjera i W KOŃCU odrosły mi naturalne.Uff,nie masz pojęcia jaka
ulga.Następnym razem jak będę chciała robić loczki,to sobie lokówka zrobię.
Także-rozpisałam się-nie polecam(bierz pod uwagę możliwość,ze ci się kiedyś
znudzi i będziesz chciała wrócić do prostych włosów,a poza tym to
straaaaaaaasznie się niszczą)
To tyle,uffff
pzrd
Oliwka

1. Data: 2002-09-20 08:59:56

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> Jest taka fajna trwala nazywa sie Headlines....podnosi ona wlosy u nasady
> dzieki temu wlosy nie sa oklapniete polecam nie jest szkodliwa tzn nie
> niszczy tak wlosow jak inne trwale
> KAsia

zabieg Headlines podnosi wlosy u nasady, i powoduje ze sa bardziej podatne
na ukladanie,jednak zadnych "loczkow" nie wyczaruje:(, poza tym bardzo
krotko sie trzyma na wlosach( niecaly miesiac) - takie sa moje odczucia :(

Yeni

1. Data: 2002-09-20 09:09:41

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Z lekka trwala zycie wcale nie jest takie piekne. Ja rowniez marzylam o
lokach i o kreconych wlosach po umyciu, bez stosowania lokowek,papilotow
itp.niestety nie jest to mozliwe.
Po umyciu i zastosowaniu zelu moje wlosy wygladaly dokladnie tak samo jak po
zwyklej trwalej, jedynie nakrecenie na walki lub papiolty dawalo ladny
trwaly efekt.
Z moich doswiadzcen wynika ze zrobienie trwalej to wcale nie jest ulatwienie
sobie zycia wrecz przeciwnie :(((. Nie bede juz wspominac o odrostach i
zniszczonych koncowkach (pomimo tego ze byla to najslabsza trwala i zrobiona
u dobrego fryzjera najlepszymi preparatami)
Ale najlepiej przekonac sie na wlasnej skorze......

Yeni

1. Data: 2002-09-20 11:03:15

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

vanilla sky wrote:

> 1. czy po 'lekkiej' trwalej rzeczywiscie wypadaja wlosy?

Tak. Kazda trwala niszczy wlosy, wiec wypadaja bardziej. To jak bardzo
to juz kwestia indywidualna.

> 2. czy mozna stworzyc efekt naturalnych fal, a nie straczkow?

Przy cienkich, delikatnych wlosach- watpie. Wyglad calosci fryzury
bardziej zalezy od ilosci i gestosci wlosów niz od ukladania sie
pojedynczych pasm. Bedziesz wiec miala falista ale nie bujna czupryne-
czyli optycznie niestety bardziej w strone straczków.

> 3. czy jak sie ma (lekka) trwala to mozna po prostu wstac, umyc glowe i isc
> na swiat? czy bez zadnych zabiegow nie robi sie siano?

Tak. Najlepszy efekt bedzie jak po umyciu ulozysz sobie wlosy palcami z
odrobina panki-wystarczy rzeczywiscie kilka ruchów.
Siano robi sie dopiero gdy uzyjesz szczotki czy gestego grzebienia- tak
jakby wlosy sie mechacily. Dlatego nie wolno ich czesac na sucho.

Dodatkowe uwagi:
1. Efekt puszystosci jest bardzo zludny i szybko mija- wystarczy, ze
wlosy lekko odrosna a przy skórze nie bedziesz juz miala trwalej i znowu
beda oklapniete.
2. W miare schodzenia trwalej wlosy robia sie rzeczywiscie sianowate,
pierzaste, bez polysku, szorstkie, nie chca sie ukladac- wyglada to
okropnie. Sa jakby byly martwe.
3. Jesli ktos Ci bedzie robil trwala to nie pozwól zakrecac loków przez
wiecej niz jedna osobe. Ja mialam rownoczesnie zakrecane przez dwie- aby
bylo szybciej. Efekt- zupelnie inne loki po prawej a inne po lewej
stronie glowy. W innym tempie tez wlosy mi sie prostowaly.
4. Kazda trwala wysusza wlosy- nawet ta kwasna - wiec musisz stosowac
duzo odzywek i balsamów odzywiajacych wlosy. U mnie mimo kwasnej,
leciusienkiej trwalej i stosowania odzywek-wlosy lecialy garsciami ale
to moze kwestia indywidualna?
No i to co napisala Oliwka- dlugo trwa az odrosna tak samo miekkie i
blyszczace jak sprzed trwalej.
pzdr
agi

1. Data: 2002-09-20 12:21:05

Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

vanilla sky wrote:
>juz od dluzszego czasu kusi mnie, zeby sobie zorbic trwala.
huh poczytalam odpowiedzi i tez sie podziele, a co!
zwlaszcza, ze tez sie balam tej trwaly jak i ty.
mialam normalna, a nie lekka trwale na pol-dlugich wlosach, takich
znaczy do polowy szyi
1. ukladaly sie samodzielnie i to slicznie (ja zdecydowanie nie z
tych, ktore suszarki i szczotki uzywaja), byly pusztyste pokrecone i w
ogole jak trza - tylko ze ja chcialam cala mase loczkow, no i mialam
:)
2. uzywalam szamponow do trwaly vivality bodajze oraz calej masy
odzywek na zaraz po myciu i takich co to 30 minut trzymalam i w ogole
- i to bardzo pomagalo mysle, bo sie nie zepsily zbyt
3. nie czesalam ich bardzo dlugo w ogole - tylko palcami na mokro
4. jak zaczela zlazic to kupilam sobie takie cos l'oreala co jest woda
w sprayu i ma krecic wlosy - pryskasz na suche, ugniatasz wysycha i
jest ok.
5. wylatywalo ich duzo wiecej :( co mnie podkusilo do sposobu z
olejkiem rycynowym ... niech reka boska itd. bo to rozkreca wlosy
bardzo
6. najgorzej bylo faktycznie jak zaczela zlazic, ale p. dorotka,
znaczy moja fryzjerka powiedziala, ze to troche moja wina, albowiem...
robimy trwala, potem po tygodniu idziemy do fryzjera i przycinamy
konce i potem chodzimy co jakies 3 tygodnie przycinac, wtedy sie wlosy
nie mechaca - ja oczywiscie nigdzie nie chodzilam wiec koncowki
zabilam calkiem :(
7. nawet pod sam koniec (jakies 5-6 miesiecy z ta trwala laze) byly w
dzien po umyciu sliczne i pokrecone - tyle ze trzeba je bylo myc
codziennie, bo zadne zabiegi (chyba ze zwiazanie w kuciupka :))) nic
im nie dawalo
8. poszlam i scielam nie cala trwale ale duzo i mam lekko pofalowane,
miekkie i puszyste wlosy - tylko ukladaja sie znowu jak strach na
wroble, kazdem we wlasna strone ...

nie taki diabel straszny tak mysle...

oshin, ktora i tu zawitala
--
oshin
--

NTG oferta pracy dla konsultantek/wizazystek
Ukladanie wlosow