trwała prostująca

1. Data: 2006-04-21 17:51:18

Temat: trwała prostująca
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam sobie zrobić trawała prostującą bo mam dość prostowania włosów
prostownicą każdego ranka. Może ktoś może mi powiedzieć czy ten zabieg jest
opłacalny i czy bardzo niszczy włosy? Oczywiście interesuje mnie też
przybliżona cena:)

Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2006-04-22 13:56:24

Temat: Re: trwała prostująca
Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> opłacalny i czy bardzo niszczy włosy? Oczywiście interesuje mnie też

Ja pytalam o to ostatnio mojej fryzjerki i powiedziala, ze sie nie oplaca
tego robic, jak ktos ma falowane.. a jak calkiem pokrecone, to zostaje
prostowanie chemiczne i z tego co kiedys widzialam wlosy kolezanki to
dziala, ale jest dosc drogie( z tego co kojarze ok 200zl) i pewnie niszczy
wlosy..
Pozdrawiam- Madzia K.

3. Data: 2006-04-23 13:37:18

Od: "magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, trwałą prostującą mogę z czystym sumieniem polecić
każdemu, kto ma falowane włosy. Sama jakiś czas temu zafundowałam sobie ten
zabieg, włosy są miękkie i w ogóle nie zniszczone. Koszt - ok. 200-300 zł (w
zależności od salonu i miasta). Według mnie się opłaca, bo prostowanie
starcza na rok - włosy odrastają, ale dół jest prosty i fryzura się trzyma.
Pozdrawiam, Magda

> [...]
jest
> opłacalny i czy bardzo niszczy włosy? Oczywiście interesuje mnie też

manikiurzystka
Pończochy Nylonowe - Pomocy!
laserowa depilacja
retinol - jakie stężenie? + Krem Avene z filtrami pod oczy.
obcas w czółenkach